alex100 Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Hakke peiling. Følgte bare med PS CS. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Åja, da har jeg den uansett da. Men fant den akkurat på google også. link til andre som ikke har den: http://www.fontmagic.com/cate/hand10.html Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Er det noen som kan komme med et forslag? Jeg kan prøve, men erke så flink enda.. Btw; hvem er den smekra rypa på avataren din..? Det lukter wallpaper lang vei her.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Alex! Jeg skulle sende banneren over mail, men du hadde vist for mange mailer, så jeg fikk ikke sendt den. Skal jeg sende til en annen adresse eller? Serveren jeg bruker er nede for øyeblikket. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Send den til meg så kan jeg fyre den opp på server, alltids kjekt for andre å se hva du har laget ;D Mailen min er sendt på PM til deg. DanielP Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Er det noen som kan komme med et forslag? Jeg kan prøve, men erke så flink enda.. Btw; hvem er den smekra rypa på avataren din..? Det lukter wallpaper lang vei her.. Bare å prøve det! Jeg verdsetter alle forslag Rebecca Cartwright. Det er hun som spiller "Hayley" i Home and Away Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Alex! Jeg skulle sende banneren over mail, men du hadde vist for mange mailer, så jeg fikk ikke sendt den. Skal jeg sende til en annen adresse eller?Serveren jeg bruker er nede for øyeblikket. Prøv igjen nå da er du snill. Takk. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Har den her: Og her har du hvordan siden ville sett ut med banneren Her er den Dette er da flodhest sine bidrag DanielP Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Nice, flodhest! Har du psd filen? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Takk Har psd filen ja, sender over mail jeg. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Her tror jeg er det siste utkastet: http://home.no.net/owlsonly/hardwareavatar/ah4tegn.jpg *håpe jeg er ferdig* Måtte bare gjøre skriften på banneret fra flodhest helt hvit Tusen Hjertelig for at du gadd å lage et forslag flodhest (snodig navn men )! Endret 22. desember 2003 av alex100 Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Bare hyggelig Alex Siden ser bra ut nå. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg har støtt på et problem: Jeg slicer opp siden i PS, og "Saver for Web". Så åpner jeg index-filen i Dreamweaver MX. Så erstatter jeg alle bildene i cellene, med de samme filene bare som bakgrunn i stedet. Men så av kanskje 40 filer, så forflytter hele tabbelen seg litt når jeg "bytter ut" 4-5 av filene. Siden blir da helt forvridd. Noen som har tips ang. dette problemet eller andre måter å gjøre det samme på? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 nei, kommer ikke på noe nå, er litt sent for effektiv tenking.. synes siden kom seg nå med header og greier.. ble bra. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Endret 22. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Da har jeg lagt den i IE, for å teste mouse-overen. Er ikke noen avansert da.. Men hva synes dere? Kunne jeg gjort noe mer ut av den, i så fall hvordan? http://home.no.net/owlsonly/hardwareavatar/ahbeta/index.html Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg synes det ble skikkelig smooth! kommer ikke på noe du kunne gjort annerledes. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Midtstille begge veier. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Midtstille begge veier. Du mener vertikalt også ja? Dette har jeg spurt om før, men fikk ikke det til.. Hvordan gjør du det? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Som PoleCat sa, midtstill både vertikalt og horisontalt, og prøv deg litt videre på mouseover. Den ødela litt. Jeg synes heller lite om den. Ellers kan dette bli bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå