Marvil Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg holder inne ALT samtidig. Anyways: Jeg skal prøve å lage til bedre print screens i fremtiden Ok. Funksjonen med Alt-knappen fungerer kanskje bare om det er et eksternt vindu som ikke har noen sammenheng med noe annet (om noen skjønner hva jeg mener ) Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 tja, synes det er litt enkelt. du trenger for all del ikke å ha noe avansert for å få en bra side, bare se på crime.demoted.org, men utkastet ble kanskje litt for enkelt. en kan se hva som er gjort og hvilke redskaper som er brukt.. kanskje en tur innom inpirasjonstråden hadde gjort seg? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 tja, synes det er litt enkelt. du trenger for all del ikke å ha noe avansert for å få en bra side, bare se på crime.demoted.org, men utkastet ble kanskje litt for enkelt. en kan se hva som er gjort og hvilke redskaper som er brukt.. kanskje en tur innom inpirasjonstråden hadde gjort seg? Jeg skal prøve å få det litt bedre. Det var tross alt bare et utkast. Noen som vet hvordan jeg får til vertikale og horisontale linjer, uten å måtte tegne de opp selv? Bruker PS CS. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 den jeg vilel gjort er å lage tegne de sevl. du kan da få noe annet enn en rett linje (noe som skiller seg litt ut) og du får de akkurat slik du vil.. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Har prøvd noe helt nytt igjen... (Hvor mange ganger blir det? ) http://home.no.net/owlsonly/hardwareavatar/ah1tegn.jpg Konseptet er å få det enkelt og greit. Jeg skal få det litt mer fargerikt etter kvart, og skal ha mouse-over på meny valgene. Hvordan ser dette ut? Endret 22. desember 2003 av alex100 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 http://home.no.net/owlsonly/hardwareavatar/ah1tegn.jpg Digga menyen! Likte dårlig headeren though, ble litt for mye av det ikke så gode. Men igjen, et fint utgangspunkt. Skal jeg komme med noe kontsruktivt, må det være at teksten i innholdsramma bør venstrejusteres, og har du hørt om lipsum? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 AAh, det kommer seg, så absolutt! Skal du bruke iframe eller include? Headeren kan du nok gjøre bedre, blei litt masse streker liksom. Menyen var knall! Kanskje bruke #FFFFFF på den borderen rundt innholdet, istede for svart? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Noen små forandringer: http://home.no.net/owlsonly/hardwareavatar/ah2tegn.jpg Edit: Jeg vurderer og ta vekk de små "kantene" på høyre siden. Hva sier dere? Endret 22. desember 2003 av alex100 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg synes de tegnede strekene gjorde seg bedre uten stroke, tok lissom litt for mye av oppmerksomheten nåh. Headeren var mye bedre, men ikke helt topp enda. Hva med å få med en slags enkel logo eller noe, ikke bare tekst? Digger enda menyen! Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg synes de tegnede strekene gjorde seg bedre uten stroke, tok lissom litt for mye av oppmerksomheten nåh. Headeren var mye bedre, men ikke helt topp enda. Hva med å få med en slags enkel logo eller noe, ikke bare tekst?Digger enda menyen! Har fjernet stroke'ene rundt headeren og "strekene" til venstre nå. Jeg lar stroke'ene rundt kantene og rammen der teksten er være fåreløpig. Headeren har blitt litt mer midstilt. Bør jeg fjerne "kantene" på høyre siden? http://home.no.net/owlsonly/hardwareavatar/ah3tegn.jpg Ang. headeren: Jeg har ikke sjans til å klare å lage en logo til det. Jeg og PS passer ikke så godt sammen i starten, og jeg vil helst ikke utfordre mine egne kunnskaper innen logo-laging, hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Øvelse gjør mester Fjern stroken på dei fire strekane i hjørna, blei upassande med stroke der. Likte egentlig ikkje dropshadowen på headeren heller, men det blir liksom litt tomt der uten. Prøv å få til en form for logo/symbol sjøl om du kanskje ikkje er så flink Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Har nå sutte her og bare prøvd alt mulig, men jeg klarer jo søren meg ikke å lage noe banner eller logo da.. Kanskje jeg bare må ha den teksten alene. Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 jeg syns sia var dritkul nå. Ikke lik det alle andre har. Ble også tøft med at hele sia hadde den samma stilen, at den ser ut som den er tegna for hånd. Likte spesielt strekene i hjørnene og menyen. Mye bedre enn de forrige Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Nå likte jeg siden! men jeg likte også det siste designet du hadde som ligger på side en her i tråden... Og jeg mnå si, som det har blitt nevnt tidligere, at den ikke er lik alle andre sin! dette er bra! btw: ALT funksjonen fungerer slik at det blir tatt screen av aktivt vindu, f.eks hvis du har flere vinduer åpne som små vinduer, blir det bare tatt screen shot av vinduet som du jobber i... Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Hehe, slengte noe sammen fort. Det er feil Font, men det er jo lett å skifte på. Om den ikke er perfekt, så er det kanskje ett utganspunkt? Hehe, si ifra hvis du vil ha psd DanielP Endret 22. desember 2003 av DanielP Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Takk alle sammen for responsen. DanielP: Du gav meg litt inspirasjon. Skal se om jeg får til noe nå når jeg er ferdig med snømåkingen Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Haha, jaja, /me misunnelig, har nesten ikke sett snurten av snø i år Blir ikke noen hvit jul her nei. DanielP Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Haha, jaja, /me misunnelig, har nesten ikke sett snurten av snø i år Blir ikke noen hvit jul her nei. DanielP Ikke noe å være misunnelig for. Snømåking er dritt. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Ok. Da spør jeg dere: DanielP sitt forslag til banner var et godt et, men det manglet likevel noe. Er det noen som kan komme med et forslag? Jeg vil gjerne ha det noe lignende Daniel sitt forslag, men som sagt det manglet noe. Kanskje noe mer i bakgrunnen? Skriften er "Hilde", og teksten på banneret skal være "alexhardware.net" fordi jeg regner med å kjøpe dette domenet hvis jeg ikke kommer på noe bedre. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 hvor kan man laste ned Hilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå