Gå til innhold

Kommentarer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tja, synes det er litt enkelt. du trenger for all del ikke å ha noe avansert for å få en bra side, bare se på crime.demoted.org, men utkastet ble kanskje litt for enkelt. en kan se hva som er gjort og hvilke redskaper som er brukt.. kanskje en tur innom inpirasjonstråden hadde gjort seg?

Jeg skal prøve å få det litt bedre. Det var tross alt bare et utkast.

 

Noen som vet hvordan jeg får til vertikale og horisontale linjer, uten å måtte tegne de opp selv? Bruker PS CS.

Lenke til kommentar
Jeg synes de tegnede strekene gjorde seg bedre uten stroke, tok lissom litt for mye av oppmerksomheten nåh. Headeren var mye bedre, men ikke helt topp enda. Hva med å få med en slags enkel logo eller noe, ikke bare tekst?

Digger enda menyen! :thumbs:

Har fjernet stroke'ene rundt headeren og "strekene" til venstre nå.

Jeg lar stroke'ene rundt kantene og rammen der teksten er være fåreløpig. Headeren har blitt litt mer midstilt.

 

Bør jeg fjerne "kantene" på høyre siden?

 

http://home.no.net/owlsonly/hardwareavatar/ah3tegn.jpg

 

Ang. headeren: Jeg har ikke sjans til å klare å lage en logo til det. Jeg og PS passer ikke så godt sammen i starten, og jeg vil helst ikke utfordre mine egne kunnskaper innen logo-laging, hvis du skjønner hva jeg mener ;)

Lenke til kommentar

Nå likte jeg siden! men jeg likte også det siste designet du hadde som ligger på side en her i tråden... Og jeg mnå si, som det har blitt nevnt tidligere, at den ikke er lik alle andre sin! dette er bra! :D:yes:

 

btw: ALT funksjonen fungerer slik at det blir tatt screen av aktivt vindu, f.eks hvis du har flere vinduer åpne som små vinduer, blir det bare tatt screen shot av vinduet som du jobber i...

Lenke til kommentar

Ok. Da spør jeg dere:

 

DanielP sitt forslag til banner var et godt et, men det manglet likevel noe.

 

Er det noen som kan komme med et forslag?

 

Jeg vil gjerne ha det noe lignende Daniel sitt forslag, men som sagt det manglet noe. Kanskje noe mer i bakgrunnen?

Skriften er "Hilde", og teksten på banneret skal være "alexhardware.net" fordi jeg regner med å kjøpe dette domenet hvis jeg ikke kommer på noe bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...