alex100 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 http://home.no.net/owlsonly/hardwareavatar/ahsnart.jpg Si det dere mener. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Desverre, men det fallt iallefall ikkje i smak her. Likte ikkje forma på den greia.. Dessuten var blåfargen en tanke for skarp og lys. ... Lenke til kommentar
huf Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Litt vanskli å bedømme med så lite innhold da..likte ikke så godt de vertikale linjene, og blå fargen på content vinduet var litt knall. Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Teksten ble litt vanskelig å lese. Jeg måtte på en måte tenke meg om å konsentrere meg for å forstå at det stod alexhardware øverst. Det samma gjelder egentlig menyen. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Ok. Kommer vel tilbake med et bedre forslag senere da. Kan prøve å skifte på skriften, litt svakere farve og gjøre det litt lettere å lese. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) http://home.no.net/owlsonly/hardwareavatar/ahsnart2.jpg Er jeg ute og ror nå, så ro meg inn igjen. Edit: Jeg må sikkert skifte litt på farvene. Endret 20. desember 2003 av alex100 Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 404. Not anymore. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Bedre, men liker fremdeles ikkje den forma på sida di... Sjølve tingen lissom... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Bedre, men liker fremdeles ikkje den forma på sida di... Sjølve tingen lissom... Greit nok det. Er vel en smaksak, men jeg har lissom holdt på å makket med alt mulig i mange måneder nå. Har lyst å hive opp en side nå. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Måtte jo prøve å fikse litt på formen også nå da... http://home.no.net/owlsonly/hardwareavatar/ahsnart3.jpg PS: Nøyaktigheten for delingen av formene er bare gjort på 2 sek. Det er bare et utkast. Dette begynner å bli komisk... *riste på hode* Endret 20. desember 2003 av alex100 Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 libresse med vinger? De kom liksom ingensteds fra... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Fremdeles - dei "piggane" er litt... ufine Dessuten litt overdreven bruk av dropshadow. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 libresse med vinger? De kom liksom ingensteds fra... lol. Der sa du noe. Grunnen til jeg tok de med var bare av den grunnen at det så så tomt ut uten de. Var bare noe jeg kom på i farten. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Fremdeles - dei "piggane" er litt... ufine Dessuten litt overdreven bruk av dropshadow. Ok. Kanskje jeg kan prøve med det hele med litt runde former. Hmm.. *tenker og funderer* Tror jeg skal prøve det. Men nå skal jeg på juleball. Merry Christmas folks! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Good wheel to you too! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg vil si at jeg egentlig like denne tegneserieeffekt-greia ganske godt. Det er jo iallefall originalt, og ikke likt 1000er av andre. Måten det er gjennomført på får jeg allikvel ikke helt til å stemme, men et godt utgangspunkt. (Du skal vite at selv om noen her ikke liker noe, trenger det ikke være feil av den grunn..) Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Måtte bare prøve et før jeg tar av: http://home.no.net/owlsonly/hardwareavatar/dom1.jpg Dette er en helt annen form da. Har bare valgt noen tilfeldige farver som passer osv. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 En ting; Når du tar PrintScreen, ikke bruk fullscreen på bildet, trykk inn "Alt" samtidig som du trykker "Prt Scr". Du får et mindre bilde som tar mindre plass, og vi slipper å se hvor du har plassert Layers/Hitory/Color/osv og hvem som logger seg på på MSN.. Syns siden er litt rar, men som PoleCat sier; Den skiller seg ut, ikke lik de 1000 andre sidene.. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 En ting; Når du tar PrintScreen, ikke bruk fullscreen på bildet, trykk inn "Alt" samtidig som du trykker "Prt Scr". Du får et mindre bilde som tar mindre plass, og vi slipper å se hvor du har plassert Layers/Hitory/Color/osv og hvem som logger seg på på MSN.. Syns siden er litt rar, men som PoleCat sier; Den skiller seg ut, ikke lik de 1000 andre sidene.. Jeg holder inne ALT samtidig. Anyways: Jeg skal prøve å lage til bedre print screens i fremtiden *venter fortsatt litt på kommentarer ang. det siste forslaget* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå