Redaksjonen. Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 KOMMENTAR: – IT-sikkerhet er fortsatt et felles ansvar Lenke til kommentar
G Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 (endret) (quote)PST har fått viktig støtte, men også privatpersoner utsettes daglig for digital hverdagskrimininalitet som kredittkortsvindel og identitetstyveri. Det er derfor svært nødvendig at det også bevilges midler til politiets senter for cyberkriminalitet, NC3.(/quote) Henleggelser over oppgaver som politiet ikke gidder å gjøre overfor vanlige folk, det kommer neppe til å reduseres av innføring av dette digitale grenseforsvaret. Så jeg forstår ikke hvorfor artikkeldebattanten legger vekt på dette som argument for at hjelper noen som helst i så måte. Eksempel om "identitetstyveri". Selv det å tegne en forsikring mot identitetstyveri vil vel neppe utgjøre det store. Folk vil la seg lures, og det er helt sikkert! Endret 12. februar 2019 av G Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Illustrasjonsbildet er speilvent. Det er såpass irriterende at jeg ble forstyrret fra å konsentere meg om resten av artikkelen. Anbefaler dere å fikse det. 1 Lenke til kommentar
oppat Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Illustrasjonsbildet er speilvent. Det er såpass irriterende at jeg ble forstyrret fra å konsentere meg om resten av artikkelen. Anbefaler dere å fikse det. Din klassifisering som lett Asbergers er nå styrket med 0.1. Forvent å se en liten justering av hvilke reklamer du ser. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 En ting jeg er nysgjerrig på, er ettersom at internet blir integrert (færre folk som husker en tid uten internett) er om IT-sikkerhet blir mer rutine eller om det blir en irriterende bakgrunnsstøy som folk unngår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå