anderslien Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg får inn mp4 og 3gp video filtyper inn på min mobil. Hvordan gjør jeg om en annen filtype til en av de filtypene? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 bruk pc-suite og sjekk om konvertering er huket av Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Hvor får jeg lastet ned det da? Kan jeg bruke dos eller ledetekst for å gjøre om filtypen? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 beklage, du har en NEC... da funke ikke PC-suite... søk litt på forumet, ca en uke bak i tid, da blei det diskutert ett program som konverterte (= Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Ja, det var jeg som spurte da tror jeg, men jeg fikk ikke til det programmet. Det programmer heter: Nokia multimedia converter Er det noen som vet hvordan det fungerer? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Nokia multimedia converter Er det noen som vet hvordan det fungerer? Hvis du har lastet det ned nå, har du vel versjon 2.0 Øverst i venstre hjørne er det en knapp som heter open - finn filen du vil konvertere Still inn den kvaliteten du vil ha trykk på convert og ut kommer det en fil i 3gp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå