AnonymDiskusjon Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Hei, Etter at jeg ganske nylig ga opp min mangeårige overbevisning om at jeg vil vente til et forhold med å ta jomfrudommen, har jeg de to siste helgene blitt med to forskjellige jenter hjem. Jeg er 24 år og fortsatt jomfru, men ikke ukysset lengre. I begge tilfellene har stemningen vært god. Det har vært mye intimitet, og begge jentene ønsker at vi møtes igjen. Det har vært relativt sent, og da tenker jeg rundt 3-4-tiden på natten. Vi har hatt alkohol innabords, men ikke over 0.5 i promille. I begge tilfellene har jentene virket litt trøtte og slitne, og mer kosete enn tente. Dette har de også gitt uttrykk for etterhvert som at vi har avansert intimiteten i senga. Jeg har da gått over til å bare kose, og vi har hatt det fint. Jeg er veldig usikker på hvordan jeg burde oppføre meg. Jeg vil vise at jeg har lyst på de, samtidig som at jeg vil la de ta det siste steget. Jeg legger ikke hendene innenfor trusekanten, med mindre de gir sterke indikasjoner for at jeg skal gjøre dette. Mon tro hvor vanlig det er å ende opp slik. Når jeg ser mennesker som finner sammen på byen, tenker jeg alltid at det blir noe på dem. Noen idéer til hva jeg gjør galt? Jeg er også veldig interessert i å høre hvor mye føring dere tar. Anonymous poster hash: c1b2f...e6e Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Du er for forsiktig, du må være mer på. Du virker som en oppegående kar, så jeg tror ikke du vil ha noe problemer med å plukke opp signaler hvis de ikke skulle ønske mer. Hvis du venter på at de skal ta initiativet så tror jeg du må vente forgjeves. Ta det kuli, men vær tydelig på hva du vil. 2 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Vi lever i en farlig tid for oss menn. Dynamikken mellom kvinner er slik at kvinner vil styres og taes. Kvinner tenner på en mann som tar styringen og de forholder seg som regel passive i påvente av at mannen gjør fremstøtene. Dette er urettferdig på mange måter fordi det er defensivt og man skyver alt ansvaret over på mannen, men slik er det. Opptre seksuelt aggressivt inntil du får et avslag. Kommer avslaget så har du fått svaret. Alle skjønner hva som ligger i kortene når man tar noen med hjem fra byen. Det er en klar invitasjon når man har kommet så langt og hvis stemningen lunkner så har du gjort noe galt eller du har ventet for lenge. Ei jente drar ikke med seg en fremmed mann fra byen for å spille ludo. Drar hun deg med hjem så har du allerede scoret med mindre du roter det til. Det er selvfølgelig allikevel ingen regel uten unntak. Ons med alkohol involvert er uansett kjempefarlig i disse dager og selv hadde jeg nok ikke turt slik terrenget er i dag. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 (endret) Hvis du utelukkende er ute etter ONS, så er det nok litt dum fremgangsmåte så bør du kanskje endre fremgangsmåten. Rent erfaringsmessig, også basert på flere venninners oppfatning, vil de ofte være interessert i noe mer dersom dere IKKE gjør noe mer enn å "kose" første gang. Dette kan så klart avheng av aldersgruppe også, så klart. Min erfaring er at de blir mer interessert i noe "mer" hvis du er såpass forsiktig, noe som også kan gjenspeile seg i at de også vil møtes på nytt. Dette er jo langt i fra binært, men dette er som sagt kun ut i fra egen erfaring. Hvis det er ONS du er ute etter bør du nok være litt mer offensiv som Uderzo sier, men samtidig - som Invader sier - være forsiktig! Jeg har heldigvis ikke gått på noen blemmer enda, men det kan dessverre skje hvem som helst i dag. EDIT: Ordla meg litt feil, det er absolutt ikke en "dum" fremgangsmåte. Endret 12. februar 2019 av MilKman' Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2019 Takk for rådene! Jeg er nok for forsiktig, og stråler ut usikkerhet. I mitt tilfelle har det blitt litt kyssing på byen, og vi har etterhvert besluttet å dra hjem til dem. Der har jeg kanskje bommet litt med å omtrent ikke røre de før soverommet. Der har de ikledd seg t-skjorte og truse, og vi har lagt oss. Jeg har så tatt initiativ til kyssing, og forsøkt å tenne de med litt berøring - hovedsakelig av hals, rygg, og pupper. Muligens litt ukomfortabelt, men vil noen å prøve å skildre hvordan dere går frem? Kan også gjøres i grove trekk, for å få frem de overordnede tiltakene dere gjør for å få det dere vil ha. Anonymous poster hash: c1b2f...e6e Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Kommer helt an på situasjonen. Selv er jeg ikke en stor fan av kyssing som sådan og her er det selvfølgelig ingen enkel oppskrift og enhver har antagelig sin oppskrift som fungerer for dem. I all hovedsak så handler det om å gjøre hva du er komfortabel med slik at du fremstår som at du tar kontrollen naturlig. Kommer hun mot deg iført truse og t-skjorte som du beskriver så ville jeg sånn eksempelvis satt på et lurt smil, sagt "denne her trenger du ikke", omfavnet henne og løftet av skjorten for så å begynne med munnen og tungen i nakkegropen og jobbe seg mot brystene før man skyver henne på rygg og jobber seg mot trusa avbrutt av komplimenter for hva hun vekker i deg. I den forestillingen gir du henne plenty anledning til å ombestemme seg eller skyve deg bort og du får varmet henne opp til en viss grad, som mange kvinner har behov for mens du veldig tydelig gir signaliserer dine intensjoner. Å fremstå som en selvsikker pulehane er nok en kunst du lærer deg etterhvert som du får erfaring. Men som sagt - alt er situasjonsbasert. Noen ganger river man bare av klærne så snart man er innendor døra og deiser løs hvis dama er keen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2019 I din situasjon hadde jeg gjort følgende: ( PS: Jeg gjør alltid en kjapp scanning av absolutt alt jeg ser før jeg gjør noe som gjør at jeg ikke fucker opp på dumme ting som å tryne i en kommode eller på noe som ligger på bakken sov.. Man er jo som regel full ) Gått mot henne og omfavnet henne. Kysset litt intenst Gjengjelder hun med å klemme rundt deg eller kysser intenst tilbake ( Altså klining ) Så er det starten på dansen. Beveget henne sakte mot senga samtidig som man kysser og deretter kastet/dyttet henne lett på sengen slik at hun faller bakover. Tatt av meg på overkroppen og gått i en posisjon der jeg lener meg over henne med armene på hver side slik at man ser litt mer "muskuløs" ut. Kysser et par ganger før man drar opp tskjorta over puppene. ( Her drar de som regel av hva enn de har på over hodet selv ) Huker av BH'en men ikke noe mer enn det, ( Tar forbehold om hvis dama har issues med puppene sine så bhen bare ligger oppå de. Jeg huker altså av bhen idet jeg kysser litt nedover magen..Slik at hun merker at jeg ikke vil fiksere på puppene. Er det null motstand når man nærmer seg trusekanten glir den greit av og man kan starte med hennes nytelse. Her kommer da greia med å la bhen ligge på puppa. Du holder på der nede og sjekker om det gjør susen for henne. Da kan man samtidig begynne med beføling av puppa. Etter det må du bare la det være en holding som sier " go with the flow" Jeg lar som regel dama komme først slik. Så hinter jeg til en blowjob der jeg kommer også tar vi en sånn liten "kosepause" der vi teaser hverandre også har vi sex. Pause og litt drikke, tar en dusj. Samt en runde i dusjen, og deretter sove. Ganske standard opplegg.. Men det har høy suksessrate! og begge er fornøyde. Anonymous poster hash: 0a893...0ae Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg