Synchroz Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Jeg leier for tiden hybel i en studentby og har blitt rimelig lei veggene (triste Con-Form vegger). Jeg kommer nok til å bo her de resterende årene jeg studerer pga. beliggenhet og ser derfor på muligheter til å gjøre noe med disse. Har noen gode tips eller erfaringer til hva jeg kan gjøre med veggene (taket er også con-form, men kan nok leve med det)? Jeg kan ikke tapetsere eller male på de uten å bryte boliginstruksen. Jeg har sett på såkalt "midlertidig tapet", men finner svært lite om det i Norge. En annen mulighet jeg har sett på er såkalte "tapestry", men jeg er litt tvilende på hvor vellykket det vil være å kle veggene med slikt stoff.. Setter pris på innspill, erfaringer og tips. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Bygg en løs ramme utenpå veggen, klem på noen tynne finerplater og go nuts. 2 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Det aller enklaste er å kjøpe tynne kryssfinerplater som du fester bak golv og taklista, før du setter listene på plass igjen (om det er plass). Enda enklare er det å spenne opp lerret eller anna tøy bak listene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå