MrLuni Skrevet 7. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2019 (endret) Lifeline Care Package - Removed slight chance that level 4 armor and helmets will dropWraith Into The Void - Cooldown increased from 20 -> 25 secondsBangalore Double Time - Reduced move speed bonus to 30% from 40% Litt poop det da. Endret 7. mars 2019 av MrLuni Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Lifeline Care Package - Removed slight chance that level 4 armor and helmets will dropWraith Into The Void - Cooldown increased from 20 -> 25 secondsBangalore Double Time - Reduced move speed bonus to 30% from 40% Litt poop det da. Fordi de nerfer de 3 beste championsa? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 gode changes det da. Men kom de først i season 1 eller skjønte jeg feil? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 gode changes det da. Men kom de først i season 1 eller skjønte jeg feil? Du forstod det riktig. Disse endringene og hitboxendringen kommer med Season 1. Jeg ser frem til det. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Jeg ser frem til solo å håper virkelig det kommer snart. Virker som om matchmaking matcher meg med de mest inkompetente spillerene som er, så det ender som regel med 1 vs 3 å der har ikke jeg en sjangs. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Jeg ser frem til solo å håper virkelig det kommer snart. Virker som om matchmaking matcher meg med de mest inkompetente spillerene som er, så det ender som regel med 1 vs 3 å der har ikke jeg en sjangs. Spill med folk du kjenner eller folk innpå her da feks Hadde selv nettopp en runde med Wingman + Peacekeeper. merka ingen forskjell igrunnen Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 (endret) Endringene har vel ikke trådd i kraft enda? Kommer til Season 1... Endret 8. mars 2019 av NoTrace Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Wingman og Peacekeeper har blitt nerfet mens resten blir patchet i Season 1. Jeg kan ikke si at jeg har merket store forskjellen, annet enn at Wingman kanskje har litt dårligere hipfire på lengere hold enn før. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Daaa merket ikke jeg heller noe særlig forskjell... Bruker sjelden hipfire med Wingman uansett, har som regel en peacekeeper for close range. Testa ut Prowler med hop-up i går. Den var ganske digg! Tror jeg kommer til å bruke den en del fremover. 1 Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Da har de hvertfall gjort noe med Wingman og Peacekeeper, hvis det er fortsatt mer syting da så erre bare å git gud 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Da har de hvertfall gjort noe med Wingman og Peacekeeper, hvis det er fortsatt mer syting da så erre bare å git gud Dette kan vel nesten ikke kalles en nerf. Hvorfor er du så i mot at ting blir balansert? Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Dette kan vel nesten ikke kalles en nerf. Hvorfor er du så i mot at ting blir balansert? Har ikke noe imot det, men vil ikke at ting skal bli helt ødelagt heller. Jeg syns ting er fint som det er igrunn jeg Wingman er ifølge stonemountain et rewarding skillshot, hvertfall når du spiller mot gode players, de som er så dumme og rusher close til 1-3 meters avstand fortjener nesten å bli hipfiret med Wingman. Når man spiller mot gode players og bruker Wingman er det rewarding og utfordrende fordi det er ikke bare-bare alltid å treffe de Så ekke no mer enn det, vil bare ikke at den skal bli en ødelagt ertepistol:) 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Problemet med Wingman er at det våpenet har absolutt ingen svakheter. Den er god på nærkamp og den er god på lengere hold, også har den veldig høy dps. Peacekeeper synes jeg var grei som den var. Den var/er god på kloss hold, men det er det. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Liker nå best respawn sin egen tanke med wingman. Det bør være en hand cannon, ikke en auto deagle. Og det er vi et hakk nærmere nå. Trur ingen vil at Wingman skal bli en erte pistol, men var ikke veldig vanskelig å se at våpenet var for kraftig i forhold til mye annet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Helt utrolig at sånne folk som han her får lov til å cheate så lenge uten å bli bannet. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Heh, 2 games på rad hvor de ble sure fordi de ikke fikk spille Wrait. Video: https://streamable.com/iyetf (må ha lyd på, men han er ikke veldig pen i ord bruken) 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Får fremdeles opp Easy Anti-Cheat Game Security Violation Detected (#00000001) Fy flate for et jalla cheat system de har. Kicker ut de som spiller legit å lar cheaterene roame fritt. Litt frustrert bare Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2019 Helt utrolig at sånne folk som han her får lov til å cheate så lenge uten å bli bannet. hyerh.jpg Hvordan er det cheat? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. mars 2019 Del Skrevet 9. mars 2019 Snakker om cheat ja, Respawn avslørt dem har bannet 350 000 spillere sålangt........ 350 000 !?! Sier litt om hvor mange som egentlig cheater rundt omkring, og det er kun de dem har tatt. Lurer hva totalen egentlig er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå