Johannes Entenmann Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Akkurat samme følelse selv, ikke spilt på 3-4 uker. Det går ekstremt tregt med updates. Jævla sløvt å kaste den syke hypen rett ut av vinduet. Tror aldri spillet kommer der som det var første ukene etter release, er allerede for sent desverre. 1 Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Akkurat samme følelse selv, ikke spilt på 3-4 uker. Det går ekstremt tregt med updates. Jævla sløvt å kaste den syke hypen rett ut av vinduet. Tror aldri spillet kommer der som det var første ukene etter release, er allerede for sent desverre. Jeg får faen meg ikke inn på spillet en gang, den bare loader og loader Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 25. april 2019 Del Skrevet 25. april 2019 Jeg får faen meg ikke inn på spillet en gang, den bare loader og loader Jeg har spilt det på PC, kan desverre ikke hjelpe deg. Søkt på google? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Hva i all verden skjedde med dette spillet? En så sykt lovende start etterfulgt av et grusomt battle pass. Ikke spilt på 6-7 uker men virker ikke ut som det er kommet noe nytt. Utrolig skuffende utvikling. 1 Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Kommer du inn her om 2 uker for å si at du ikke har spilt på 8-9 uker? Har blitt til den legendariske klageluka her. Det er fortsatt folk som har det gøy med spillet. Venter spent på beste patch. Håper de evaluerer å legge inn en Bloodhound ult og active ability buff. Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Hva i all verden skjedde med dette spillet? En så sykt lovende start etterfulgt av et grusomt battle pass. Ikke spilt på 6-7 uker men virker ikke ut som det er kommet noe nytt. Utrolig skuffende utvikling. Vært ganske dødt ja.. i starten så var jo hypen stoor, det var jo omtrent det alle snakket om i 2-3 uker elns, så dabba det mer og mer av.. slik det er i dag så virker det passe dødt, som ikke noe annet enn en ny og mer moderne PUBG. Spillet i seg selv er bra nok syns jeg, men de har ikke tatt det noe særlig videre lix. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Det er begrenset hvor lenge man gidder å spille på det samme lille kartet. Følte allerede etter et par uker at det ble litt mye av det samme. Blir nok å spille litt når det kommer mere content, for spillet i seg selv er knall bra. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Spiller det fortsatt, men enig i at det kommer få oppdateringer og man begynner smått om senn å bli lei av å spille det samme brettet. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. mai 2019 Del Skrevet 18. mai 2019 Det som dreper min interesse mest er å konstant dø til de som spiller spillet 24/7. Har helt syke stats allerede som jeg aldri blir å nå før spillet dør ut. 2 Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 27. mai 2019 Del Skrevet 27. mai 2019 Hadde det litt moro med en siste som var igjen https://gfycat.com/newkeenhoneybadger 2 Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 5. juni 2019 Del Skrevet 5. juni 2019 Ny update i dag: https://de.reddit.com/r/apexlegends/comments/bwus7u/the_legendary_hunt_begins_today_patch_notes/ Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 3. juli 2019 Del Skrevet 3. juli 2019 (endret) Synes den nye updaten til Season 2 ser meget bra ut! Er noen interessert i å lage en gruppe så jeg lett med å prøver. Endret 3. juli 2019 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå