Gå til innhold

Den legendariske APEX Legends luka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Octane er seriøst dritmoro å spelle, en ny legend jeg føler er verdig nykommer.

Var 1 squad igjen ute ved ørken område der nærme marked, så hopper jeg over 3 stykker med padden og kommer bak, mens to lagkamerater pusher frontlinen deres, med Prowler full auto og R-301 så var det ezPz og en helt ny måte å gjøre angrep på :D de forventa det ikke engang.

Til dere som ikke har sett, må ses ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Så ikke ut som juks det der, jeg blir drept sånn på xbox hele tiden, og da mener jeg hele tiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Så ikke ut som juks det der, jeg blir drept sånn på xbox hele tiden, og da mener jeg hele tiden.

tidi du

Lenke til kommentar

Nå har de lagt inn sånn at hvis man leaver rett ved game start i dropship, så får man 5 min leaver penalty !

hahahaha!!

jeg ville ikke spille med 2 randoms på level 2 og 5 og gibraltar så dette var nytt fra updaten :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Har det skjedd noe med Apex i det siste, en ny oppdatering eller noe? plutselig ligger jeg på minst 5 kills hve match og vinner mer, føler ut om det har blitt "lettere" å spille

Lenke til kommentar

Har det skjedd noe med Apex i det siste, en ny oppdatering eller noe? plutselig ligger jeg på minst 5 kills hve match og vinner mer, føler ut om det har blitt "lettere" å spille

Totalt omvendt her :p Spilt svært lite siste 3-4 ukene og har knapt en god runde når jeg spiller. Siste økt var 5 kills på 10 runder, helt ut av det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Totalt omvendt her :p Spilt svært lite siste 3-4 ukene og har knapt en god runde når jeg spiller. Siste økt var 5 kills på 10 runder, helt ut av det.

Noe har skjedd ihvertfall, mye letter å få kills.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva som har skjedd med lyden i det siste, før var det slik at jeg kunne høre om folk var i nærheten, nå så er det at folk plutselig dukker opp fra ingenting.

Sånn som ved bridges området, det skjedde at vi drepte ett squad, er helt stille i 1 min og vi driver og looter det vi skal ha, ut fra ingen steder er det en gjøk på taket, og skyter meg selvfølgelig gjennom taket i en av de små sprekkene der oppe, og han har kommet seg dit uten å lage noe footsteps rundt bygningen (har alltid hatt sylskarp hørsel for dette, fordi det har fungert så bra og tydelig før), kom seg opp på taket og lager heller ikke der en eneste lyd .. asså hva faen.. 

Jeg sitter igjen med en opplevelse at jeg føler spellet cheata meg for hvertfall 1 fair mulighet til å sloss tilbake, det kom som lyn fra klar himmel.

En annen gang var når en pathfinder og ett squad skulle angripe oss nærme market der, jeg ser pathfinder kommer og han grappler men det var ikke en eneste lyd fra grappling hooken eller footsteps til de 2 andre på laget.. Jeg blir seriøst oppgitt..

Jeg syns lyden i Apex alltid har vært konge og aldri skjønt når Dr.Disrespect osv klager på at det er dårlig lyd, men nå fikk jeg faktisk oppleve det selv.

Helt utrolig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det noen som ikke greier å logge seg inn på ps4? Jeg står fast ved menyen, den bare laster og laster, jeg har prøvd å slette spillet, innstallere det på nytt og alt. Den sirkel tingen bare går rundt og rundt... noen andre som har det sånn?

Lenke til kommentar

Desverre ble jeg veldig fort lei Apex. Jeg kjeder meg relativt fort i spill om det ikke er noe progresjon, Apex har null progresjon akkurat nå. Battlepasset var en stor skuffelse. Selve spillet er sykt bra men altfor lite innhold, det går generelt altfor tregt også med updates.

Enig med deg. Må ha noe form for progresjon, enten i unlocks eller i rank. Sluttet å spille for noen uker siden nå og savner det ikke særlig selv om spillet er kanonbra egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...