Juggel Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Hallo! og velkommen til en ny episode av Apex Legends hackere! I dag så har jeg en ny smakebit til dere. report her: https://www.easy.ac/en-us/support/apexlegends/contact/report/ Det at han har rukket å få 1200 kills uten å bli banna sier jo litt om problemet Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Heldigvis ikke møtt på så mange cheatere. Har vel møtt på 3-4 stykker siden release. Siste jeg møtte på var i dag, å vedkommende brukte samme speedhack som i videoen over. Klarte heldigvis å ta ut idioten etter at h*n sprang rett inn i granaten min Må innrømme at det føltes godt. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Regner med dere rapportere alle cheatere dere kommer over? Hadde nettopp en moro runde. ny favoritt equipment: 2x peacekeeper eller 1x peacekeeper + mastiff Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Bra jobba! Fikk skyte litt mastiff i går for andre gang. Heftig våpen. Plukket 4-5 på rappen ved Market. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 Regner med dere rapportere alle cheatere dere kommer over? Hadde nettopp en moro runde. ny favoritt equipment: 2x peacekeeper eller 1x peacekeeper + mastiff De må få på plass en måte å rapportere cheatere ingame. Jeg fikk ikke rapportert h*n jeg møtte i dag fordi jeg ikke husket navnet på h*n når runden var over. Min go to loadout er 301 og Eva 8. Har et litt elsk og hat forhold til Peacekeeper, den føles veldig random ut når det kommer til skade. Kanskje det bare er min dårlige aim Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. mars 2019 Del Skrevet 16. mars 2019 De må få på plass en måte å rapportere cheatere ingame. Jeg fikk ikke rapportert h*n jeg møtte i dag fordi jeg ikke husket navnet på h*n når runden var over. Min go to loadout er 301 og Eva 8. Har et litt elsk og hat forhold til Peacekeeper, den føles veldig random ut når det kommer til skade. Kanskje det bare er min dårlige aim Bare ta printscreen så får du med navnet men neste patch kommer med ingame report knapp Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Regner med dere rapportere alle cheatere dere kommer over? Hadde nettopp en moro runde. ny favoritt equipment: 2x peacekeeper eller 1x peacekeeper + mastiff Jeg rapporterer alle, i det siste har jeg vurdert å nesten starte en egen youtube kanal "Apex Legends hackers" og legge ut de jeg kommer over hvis det fortsetter slik det gjør nå. Er jo en ny hacker hver eneste dag nå. Ser du liker bangalore også har mye å si hvor godt man kan gjøre det med hu hvis man kommer seg litt ut i gamet med god loot, og gjerne hvis man spiller med en god pre-made squad. En god del ganger blir abilities bare waste hvis man dør innen 1 min etter spawn.. og noen ganger klarer man seg. Og noen ganger er teammates bare helt ubrukelige Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Jeg rapporterer alle, i det siste har jeg vurdert å nesten starte en egen youtube kanal "Apex Legends hackers" og legge ut de jeg kommer over hvis det fortsetter slik det gjør nå. Er jo en ny hacker hver eneste dag nå. Ser du liker bangalore også har mye å si hvor godt man kan gjøre det med hu hvis man kommer seg litt ut i gamet med god loot, og gjerne hvis man spiller med en god pre-made squad. En god del ganger blir abilities bare waste hvis man dør innen 1 min etter spawn.. og noen ganger klarer man seg. Og noen ganger er teammates bare helt ubrukelige Hehe, ditt screenshot minner meg om en kamp jeg hadde for en stund tilbake. Men ja, spiller stort sett: Bangalore, Wrait, Lifeline eller Mirage. Ser litt an hva de på laget mitt velger dersom jeg velger sist. greit med noe som kan "buffe" hverandre opp i kamp. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 De fire er vel eneste folk bruker av god grunn. Ser aldri en caustic og Gibraltar i samme lag. Håper de gjør et eller annet så det ikke er så ulempe å være en litt kraftige karakter. De beste spiller utelukkende Wraith, Det er ikke pga hennes skills for alle, hun er også den minste. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 (endret) Det er ikke pga hennes skills for alle, hun er også den minste. Jepp. Litt cheezy å velge Wraith. Ja du er sikkert god, men de får mye hjelp av liten hitbox edit: Ugh, hater å spille med 2 randoms. Vil heller spille solo faktisk Endret 17. mars 2019 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 (endret) Hadde nettopp noen runder med Gibralta. Egentlig aldri spilt den før. Utrolig artig klasse. Skjolet han kan sette opp hvert 20 sec eller noe slikt er jo ekstremt bra Det sammen med 2x Peacekeeper ble det for Champion ut av. Edit: rene pumpehagla Endret 17. mars 2019 av Merko. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Går ikke ann å headshotte Wraith bakfra for hun bøyer hodet fremover når hun løper, bare det i seg selv er jo elendig game design. Hvordan de ikke kan ha tenkt på at hitboxer ville ha noe å si for balancing er egentlig ganske utrolig, gibraltar er 2,5x større enn wraith? Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 17. mars 2019 Del Skrevet 17. mars 2019 Gibraltar er jo igrunn ikke dårlig, han er bare lite likt og derfor lite brukt. Skjoldet hans er faktisk vanvittig nyttig i firefights om noen er down, og det er bare han som kan. Men som en eller annen youtuber sa, tror det var stonemountain, uansett character så vil til syvende og sist dine skills og aim ha mest å si uansett selv om enkelte abilities vil hjelpe deg litt. Sånn som her så banka jeg litt assen til folk, jeg forsker en del på aim og hva er gode setups (derfor jeg spurte hva folk her brukte tidl.), hva gir gode resultater og hva er bare å kaste. Denne runden var med litt gode teammates men jeg velger presisjon framfor rask og enkel movement. Heller 800 dpi enn 1600 dpi. Morsomt å se reaksjonene til folk in-game når det kommer en svær Gibraltar og faktisk er brukbar 2 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Jo da går ant å spille som Gibraltar og caustic men er langt i fra optimalt. Nå har vel respawn sagt at de har en plan om å gjøre noen endringer. Per nå er det aldri Try hards som bruker disse to, er ikke ofte man møter disse i forhold til wraith of lifeline som virker som de klart mest brukte. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Skulle ønske Pathfinder hadde muligheten til å destruere eller demontere ziplinen etter bruk. Nå risikerer man jo å få fiender etter seg når man rømmer da de bare hopper på det samme repet. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Herregud så åpenbare noen av disse jukserne er. Spectatet en nå som traff headshot alle skudd hipfire med smg kalte seg i tillegg "quickandaccurate" bare for å fjerne all tvil.. Tror han endte på 16 kills og hadde 9 stk som så på mot slutten Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Battle pass season 1 kommer ut i morgen, rundt kl 18 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Håper det går fint uten serverproblemer Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 (endret) Jeg er ikke helt oppdatert på hva Battlepass er, så noen som gidder å gi en kort forklaring? Har forstått det sånn at det er noe man må kjøpe, så er det skins og slikt? Sto jo greit forklart når man trykket inn på linken. Skins bryr jeg meg ikke om, så da sparte jeg de pengene Endret 18. mars 2019 av TheKims Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. mars 2019 Del Skrevet 18. mars 2019 Håper de gjør slik at Battlepass spillerene blir matchet opp mot hverandre, slik at man forhåpentligvis unngår cheatere til en viss grad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå