TMB Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Heisann! Har kjøpt meg denne men den er blå og jeg ønsker den svart. Er det så enkelt som at jeg kan kjøpe denne og spraye den? Noe annet jeg bør tenke på? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Ser jo greit ut det der. Du kan jo bruke lakken både som grunning og dekklakk. Eneste er vel å vaske og tøke godt for heft før du påfører lakken og luft for all del gassen ut etter påføring. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2019 Du kan jo bruke lakken både som grunning og dekklakk. Det vil si 2 strøk? luft for all del gassen ut etter påføring. Tenkte å stå i garasjen, så jeg slipper å få noe inne. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Det vil si 2 strøk? Det er nok fornuftig å spraye i to runder når man først gjør det, men blått underlag er jo ikke det verste. Lenke til kommentar
bas Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Litt avhengig av hvor nøye du er på resultatet så kan det være lurt å våtslipe lett over før du lakkerer for bedre vedheft (reduserer risk for at lakken flasser av etter hvert). Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2019 Hmm kanskje jeg burde bruke Plasti Dip i stedet Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Det vil si 2 strøk? Tenkte å stå i garasjen, så jeg slipper å få noe inne. Bare flytt bilen først... Det blir mye lakkstøv i luften inne i garasjen, så du risikerer at det meste av horisontale flater får lakkstøv på seg. Og pass på friskluft, gassene er ikke så gode å puste inn 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Og bruk for all del maske - jeg har brukt spraymaling i garasje tidligere, og det skal ikke mange sprayene til før lufta er full av partikler. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå