iR' BR34K Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Stor guide for spelarar på alle nivå.GUIDE: Apex Legends - Tips 1 Lenke til kommentar
-QF0WNZVN Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Et annet tips. Hold dere langt unna Mozambique ? 3 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Skal leses når jeg er hjemme fra jobb, undrer på og starte spillet selv når jeg kommer hjem. Ser litt moro ut, bare jeg kan disable voice-chat om det finnes i spillet. Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 11. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2019 (endret) Et annet tips. Hold dere langt unna Mozambique Den greia er noko drit. Same med basic-pistolen. Elles fungerer omtrent alt anna overraskande bra, eigentleg. Det er nokre våpen som er i overkant OP, men det er langt fleire "viable" val her enn i dei fleste andre skytespel. -- Stemmechat kan ein fint slå av. Ping-systemet er såpass omfattande at ein kan gi betre informasjon enn det random lagkameratar vil gjere. Merkar det er eit fleirtal av folk som skurrar så mykje at eg mistenker dei sit og speler i nokre tidlegare sovjetiske stålfabrikkar eller noko slikt. Då er det like greitt å berre mute. Endret 11. februar 2019 av iR' BR34K 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Bare skaff Wingman så er man godt i gang mer OP våpen skal man vel se litt lenge etter Lenke til kommentar
aKre :o) Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Hold unna mozambique og tripletake. Så er du good Lenke til kommentar
Soles Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Easy med Asus Sonic Radar 3 som følger med lydkortet mitt Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 (endret) Triple Take skyter som en kule hvis du holder inne sikte knappen i noen sekunder, CAustic kan lage masse morsomme feller i tett områder. EDIT: Og som en kule mener jeg at når den er maks powered så skyter den ikke spredt. Endret 12. februar 2019 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 (endret) Shroud og hans lagkamerater har sykt skills alle mann, men Aculite og gjengen er morsommere å se på: Endret 12. februar 2019 av Aiven 1 Lenke til kommentar
lil mico Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 apex er helt griet men er veldig likt i teretisk sett black ops 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå