MAndreas Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Er det noen som har peil på hvor man kan få kjøpe vannkjølingsblokker til AMD 64 eller 64fx hadde vært fett å finne det for jeg skal ha det på en maskin som jeg skal kjøpe om ikke så alltfor lenge. Moahahaha Takk på forhånd med svarene Lenke til kommentar
Sjurh Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 hvis det ikke finns, så kommer det. det er nok gitt ut, men er bare ikke kommet til landet enda. regner med at det vil komme ganske snart. Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Om det har kommet til landet eller ikke, så vil jeg ha det uansett ! jeg bestiller det selv om det bare finnes i New Zealand. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Eg trur Danger Den Maze RBX passar.. www.netconnection.no Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 waterchill passer også Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 24. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2003 Noen flere som vet noe? Hadde vært fett det ihvertfall Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 24. desember 2003 Del Skrevet 24. desember 2003 Waterchill og Danger Den RBX passer hvertfall.. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 zalman sin blokk passer nok også. Ellers går det nok på mange blokker å lage seg en ny topplate som du lager korrekte huller til. En 1mm stålplate som du gir korrekte mål på vil i mange tilfeller funke. Kommer litt ann på hvordan toppen på den blokken du evt. har i dag er. Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Noen flere som vet nå, begynner å nærme oss socket 939 !!! Lenke til kommentar
Duran_Dragonheart Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Swiftech Waterchill Her er et par blokker som støtter A64. Lenke til kommentar
H1rik F Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Har sett meg ut et vannavkjølingsett over alle liquid cooling system!! Thermaltake Aquarius series III Chec it vet dere om noen utenlandske nettforhandlere som fører denne varen har funnet en i england, men vet ikke hvor trygg den er... uansett, et råskinn av et kjølesett.... Lenke til kommentar
klikko Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Har sett meg ut et vannavkjølingsett over alle liquid cooling system!! Thermaltake Aquarius series III Chec it vet dere om noen utenlandske nettforhandlere som fører denne varen har funnet en i england, men vet ikke hvor trygg den er... uansett, et råskinn av et kjølesett.... her må jeg nok fortelle deg at det kjølesettet der er ikke akkurat noe "råskinn"........og jeg tror det er vanskelig å få tak i norge.... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Er visst et ganske pinglete sett ja. Ser ikkje verre ut heller.. Lenke til kommentar
H1rik F Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Vel, hva anbefaler dere da? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 DD RBX EVO 360 EHEIM 1048/1250 AC Aquatube slanger og vifter etter behov Dette har jeg, og oppnår gode temperaturer. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Er det noen som har peil på hvor man kan få kjøpe vannkjølingsblokker til AMD 64 eller 64fx hadde vært fett å finne det for jeg skal ha det på en maskin som jeg skal kjøpe om ikke så alltfor lenge.Moahahaha Takk på forhånd med svarene Er det ikke vann kjølings blokker til AMD A64!? En kammerat av meg (jarbra) skal, eller har, vannkjøling, som jeg skulle henge meg på, via, en ekstra slange, men han sier at jeg minst må ha 10m (det er to meter fra begge pc`er) men å kjøpe 10meter med bare slange, koster 500kr!? Tror jeg.....hvis ikke jeg har regnet feil....(som jeg har gjort) Er det sant at jeg må ha ti meter med slange`? MVH: Stian_A, hå¨per på raske svar Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Har sett meg ut et vannavkjølingsett over alle liquid cooling system!! Thermaltake Aquarius series III Chec it vet dere om noen utenlandske nettforhandlere som fører denne varen har funnet en i england, men vet ikke hvor trygg den er... uansett, et råskinn av et kjølesett.... hallo, er dem er ikke for AMD A64?! Jeg henger meg! Å hvor mye koster dem!? Veldig fine! Men tror ikke dem....nei, jeg går til skogen jeg nå! MVH: Stian_A Endret 1. april 2004 av Stian_A Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Er det noen som har peil på hvor man kan få kjøpe vannkjølingsblokker til AMD 64 eller 64fx hadde vært fett å finne det for jeg skal ha det på en maskin som jeg skal kjøpe om ikke så alltfor lenge.Moahahaha Takk på forhånd med svarene Er det ikke vann kjølings blokker til AMD A64!? En kammerat av meg (jarbra) skal, eller har, vannkjøling, som jeg skulle henge meg på, via, en ekstra slange, men han sier at jeg minst må ha 10m (det er to meter fra begge pc`er) men å kjøpe 10meter med bare slange, koster 500kr!? Tror jeg.....hvis ikke jeg har regnet feil....(som jeg har gjort) Er det sant at jeg må ha ti meter med slange`? MVH: Stian_A, hå¨per på raske svar Du trenger nok bare å ha 3m bare til din pc, og så 1-2m hver vei. Men det beste hadde jo vært å ha det i hver sin pc, det koster jo ikke så veldig mye i tillegg! Så det kan være smart å ha mellom 8 og 10 meter med slanger. Endret 1. april 2004 av MAndreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå