usgrant Skrevet 11. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2019 Jeg har en pc som plutselig nektet aksess. Passordet er korrekt. Vil en systemgjenoppretting kunne ordne dette? Noen som vet? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 11. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2019 Logger du inn på riktig bruker? Står Caps-Lock på? Kan det hende at noe har "satt seg" i tastaturet? Har du mulighet til å prøve med et annet tastatur (USB)? Jeg ville ikke ha gått rett på en systemgjenoppretting før jeg hadde prøvd noen flere ting ... Men hvis du ikke mister noe annet enn tid ved å gjøre det, så er jo systemgjenoppretting en vei rundt problemet. Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2019 Andre alternativer: På noen laptoper og mindre tastaturer vil man også kunne skru på numlock slik at en får en keypad over endel av de vanlige bokstavtaster. På Windows kan en bytte språk ved å kombinasjonan alt+shift, så om flere språk lagt til, er dette en mulighet at kan ha skjedd 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2019 Skriv inn passordet i brukernavn feltet for å sjekke at det faktisk stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå