OHJohansen Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Syv måneder etter at Android-plattformen fikk den.Netflix-funksjon omsider på plass for iOS Lenke til kommentar
Mann'75 Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Vi med Android telefoner er vant til å få ting først hva gjelder teknologi, men ikke så ofte at det gjelder funksjoner i apper. I og med Android har 85%+ av markedet er det fornuftig å slippe der først. I Norge og USA hvor apputviklerne gjerne sitter med en iPhone selv og tror alle har en slik kan det fort bli omvendt. Lenke til kommentar
dickidickdickens Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Vi med Android telefoner er vant til å få ting først hva gjelder teknologi, men ikke så ofte at det gjelder funksjoner i apper. I og med Android har 85%+ av markedet er det fornuftig å slippe der først. I Norge og USA hvor apputviklerne gjerne sitter med en iPhone selv og tror alle har en slik kan det fort bli omvendt. Eh, dette er vel ca motsatt av sannheten. Utvikling til Android er mye mer komplisert pga fragmenteringen som er på plattformen. Jeg hadde denne funksjonen allerede og jeg har ikke oppdatert Netflix appen på en stund. 1 Lenke til kommentar
Karl M Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Og det beste med denne funksjonen på Android, er at man kan laste ned innhold og lagre det på sd-kortet. I motsetning til Viaplay hvor det kun lagres på enheten. 1 Lenke til kommentar
Mann'75 Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Vi med Android telefoner er vant til å få ting først hva gjelder teknologi, men ikke så ofte at det gjelder funksjoner i apper. I og med Android har 85%+ av markedet er det fornuftig å slippe der først. I Norge og USA hvor apputviklerne gjerne sitter med en iPhone selv og tror alle har en slik kan det fort bli omvendt. Eh, dette er vel ca motsatt av sannheten. Utvikling til Android er mye mer komplisert pga fragmenteringen som er på plattformen. Jeg hadde denne funksjonen allerede og jeg har ikke oppdatert Netflix appen på en stund. Ja, poenget mitt var bare at det ikke er så ofte det kommer på Android først, hvilket det gjorde her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg