jappadu Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 (endret) Hei, Jeg trenger virkelig rådgiving om arkitektdelen av å bygge web app. Hvordan lager man dette på en profesjonell måte i .NET. Er det slik at man holder backend og frontend avskilt ved å lage et API / overføring med JSON? Hva er egentlig oppskriften på oppbygningen av en profesjonell web app? Om noen har noen tips til hvem jeg kan få rådgiving om arkitektdelen av web app (.NET), så si gjerne i fra. Takk på forhånd. Endret 11. februar 2019 av webliz Lenke til kommentar
oskaremil Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 Det kommer helt an på hva du skal lage. Lenke til kommentar
quantum Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 (endret) Det du vanligvis får når du betaler penger for det i dag er vel en single page application skrevet i React som snakker med et rest-api (json) Bare for å ta et tilfeldig valgt eksempel fra søkeresultatet jeg fikk opp i Google: https://github.com/bradymholt/aspnet-core-react-template (Edit: fikset link) Endret 28. februar 2019 av quantum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå