Slaps Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Du kan spare 4 hundrelapper om du bytter til RAM uten RGB https://www.prisjakt.no/product.php?p=3464885 Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 12. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2019 PC-en er bestilt, og listen er oppdatert ? Mange av delene fikk jeg rabatt på grunnet demovarer Lenke til kommentar
uterland Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Jeg har NH-D15S og 8700K. Alle kjerner på 4.9GHz gav en temperatur på 90 grader som maks etter 10 minutter med Prime95. Så deliddet jeg CPU og klokket opp til 5GHz og da gikk maks temperaturen ned til 75 grader. Så vil si at en D15 kjøler greier jobben fint, men vil du ha lavere temperaturer så er det delidding som er det viktigste. Se også Aida64 stress test. Der var det 78 grader som var maks etter 15 minutt stress test. (4.9GHz) Hvor høy temperaturen blir under spilling skal ikke jeg svare på da jeg ikke spiller. Unnskyld språket, men fy **** er delidding så effektivt? Det visste jeg ikke, det er jo helt sinnsykt. Tror ikke jeg tør å drive på med det selv, men godt å vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå