Fredrik Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Noen som har problemer med NGT som har bestilt quattro tilbudet? Jeg detter ut av internett i noen minutter, MSN, IRC osv detter ut... Men jeg er heller ikke sikkert siden jeg gjorde et forsøk på å åpne en port i routeren tidligere idag (port 80) Noen som vet om de har problemer? Lenke til kommentar
hwl Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg har quattro tilbudet (bor i porsgrunn), men har ikke problemer med stabiliteten. Linja er dønn stabil den, både før og etter oppgraderingen. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Noen som har problemer med NGT som har bestilt quattro tilbudet? Jeg detter ut av internett i noen minutter, MSN, IRC osv detter ut... Men jeg er heller ikke sikkert siden jeg gjorde et forsøk på å åpne en port i routeren tidligere idag (port 80) Noen som vet om de har problemer? trur det er modemet ditt.. bytt den. Det er nok derfor den kødder slik BTW halla Endret 20. desember 2003 av VincentYa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå