NTB - digi Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Takket være regn og dansk vindkraft: I helgen fikk vi den laveste strømprisen hittil i år Lenke til kommentar
missi Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Men fremdeles unødvendig dyr strøm. 2 Lenke til kommentar
HF- Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Og samme dag i fjor var prisen 32,8øre/KWh Lenke til kommentar
Pirkko Rygh Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Dette er bare for syns skyld, så folk skulle tro det blir billigere. Regjeringen står fortsatt bak den altfor dyre strømmen, og de har ikke tenkt å gjøre noe med det. 3 Lenke til kommentar
Falsum Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Men fremdeles unødvendig dyr strøm. Hvorfor er strømmen "unødvendig dyr"? 1 Lenke til kommentar
TU-leser Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Men fremdeles unødvendig dyr strøm. Hvorfor er strømmen "unødvendig dyr"? For de Norge har så mye "strøm" at vi kan ha en langt lavere pris per KW/h. mye av løsningen finner du i Telemark. 3 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 I helgen fikk vi den laveste strømprisen hittil i år hvem er "vi"? på mine fakturaer er det samme pris pr. kW/t gjennom hele måneden. 1 Lenke til kommentar
RJohannesen Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 hvem er "vi"? på mine fakturaer er det samme pris pr. kW/t gjennom hele måneden. Men hvis du har spotpris så er den enten basert på et snitt av alle timesprisene i måneden, eller så er den som min, snittprisen av det jeg har betalt, som igjen er basert på hva jeg har brukt hver enkelt time og prisen den timen. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 VG har billigere strøm enn TU Det er garantert noen aktører som tjener på å selge dette til norske sluttbrukere til langt høyere pris. Vi har aldri fått noe gratis i dette landet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 For de Norge har så mye "strøm" at vi kan ha en langt lavere pris per KW/h. på mine fakturaer er det samme pris pr. kW/t gjennom hele måneden. kW per time - og dere er TU-lesere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå