lorys Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Har fått et ganske stort problem med internet explorer. Hver gang jeg skal åpne det får jeg at det har utført en ulovlig operasjon, i detaljene står det at det er forårsaket en ugyldig skrivefeil i modul VX2.dll Jeg får heller ikke åpnet min datamaskin, eller noen andre mapper. Har prøvd å installere det på nytt, men det virker fortsatt ikke Bruker en annen nettleser nå derfor får jeg kommet på internett Er desperat etter svar! Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 dette blir vel veldig off topic.. men vist du ikke har prøvd opera så er det å anbefale! men noen løsning på problemet har jeg ikke Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 regsvr32 /u VX2.dll Lenke til kommentar
erikos Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Mulig du kan ha fått Spyware på din pc.... Test ut http://www.webroot.com/php/tryme.php?bjpc=64000&vcode=DT02 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå