MrLuni Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 (endret) Har en liten prolaps, men den kom i nyere tid og er ikke særlig merkbart. 1: Problemet er at venstrefotn har en tendens til å låse seg i lyskenområdet. Da må jeg knekke den opp ved at jeg vrir foten ut mot venstre. Da smeller det bra høyt og den er mer mobil. Smellen kommer fra hoft/lysk området. Vanskelig å forklare, men det kjennes ut som det er ei sene som hopper over et ledd. Har fått "kontrast"MR av kuleleddet og det viste ingenting. Har hatt det i 10år pluss og blir verre for hvert år. Ligner egentlig på Internal Snapping Hip. 2: Lignende problem i korsryggen. Veldig vanskelig å forklare. Kjennes ut som ting låser seg litt og jeg må bryte det opp selv. Smeller som F. Og da smeller det egentlig mest i korsryggområdet. Kommer oftest når jeg sitter. Da må jeg krysse føtene og "dra dem fra hverandre". Da opner alt av ledd osv. Smertene kan beskrives som leddknekking. Noe annet som er merkelig at når jeg er forkjølet/influensa eller andre febersykdomer, så virker det som ting hovner litt opp og det blir umulig å knekke opp. Da blir det for litt småvondt å gå med. Random tider så er det bare vanskelig å bryte opp selv og da må jeg bare vente til det løsner selv. Noen som har peiling på hva det er, eller hvordan jeg skal formulere meg bedre med leger? Har spurt ALLE leger, fysio, kiropraktere jeg har vært med. INGEN har vist hva det er og bare ignorerer det. Endret 10. februar 2019 av MrLuni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå