Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Miksede signaler? Hva vil hun frem til?

Anbefalte innlegg

Hei. For noen få måneder siden fikk jeg vite at en kvinnelig kollega visstnok var veldig interessert i meg. Dette ble tydeliggjort av at jeg valgte å bli med ut en tur på byen der hun var veldig eksplisitt på at hun likte meg svært godt. Etter denne turen hadde vi ingen kontakt før vi tilfeldigvis møttes på byen noen uker senere, og vi endte opp med å dra hjem sammen. Etter dette hadde vi heller ingen kontakt før jeg kom hjem fra ferie enda noen uker senere.

Denne andre gangen tok hun kontakt via messenger og prøvde å få meg til å bli med en tur på byen, hvor jeg takket nei, men vi ble enig om at jeg kunne plukke henne opp når hun kom fra byen dagen etter. Dagen etter plukket jeg henne opp, og hun ble med meg hjem igjen.

Etter dette har jeg merket at jeg er blitt mer interessert og har ønsket å kanskje gjøre det til en mer fast greie, eller eventuelt et forhold. I den forbindelse prøvde jeg å få henne til å bli med på en aktivitet som ikke inneholdt alkohol, eksempelvis netflix og mat, kino eller noe annet. Hun aksepterte å bli med på ett eller annet, men var tydelig på at hun ikke ønsket noe formelt som for eksempel å gå på restaurant. Hun sa også at hun var helt elendig på denne typen situasjoner og synes det var veldig ubehagelig.

Når vi så kom til dagen før så var hun plutselig blitt syk og selv om hun ikke ville si at det ikke ble noen date, så kom jeg henne litt i forkjøpet og antok at hun ville bli hjemme for å bli frisk. Hun sa at det sikkert var det lureste. Etter dette har jeg prøvd å få henne med på litt forskjellige casual aktiviteter som gåturer, men jeg synes ofte at svarene er litt avvergende og lunkne. Jeg trodde derfor at interessen hennes var blitt borte, og at det bare var en tydelig demonstrasjon av ingen interesse. Plutselig kom det allikevel en melding om at "vi burde ta oss en fjelltur til uken."

Jeg fant ut at jeg kanskje skulle prate litt mindre med henne gjennom snapchat for å skape et lite savn, men måtte allikevel krype til korset litt ut i uken og spørre om denne turen. Etter noen dager uten å gi henne noe oppmerksomhet virket det som at responsen på at jeg spurte om vi skulle ta denne turen var svært positiv, og jeg ble regelrett spammet av positive snaps.

Når vi så kom til dagen turen skulle gåes på var hun igjen litt lunken, og jeg måtte vente hele dagen på svar om hun fortsatt skulle være med. Unnskyldningen denne gangen var at det var veldig dårlig vær ute.(Det stemte forsåvidt, men tenkte kanskje en interessert person ville funnet på en annen løsning). Turen ble allikevel et faktum og var igrunn svært hyggelig. Etter dette har vi vært på en konsert sammen, og det virker som at interessen hennes øker litt for hver gang vi fysisk er sammen.

Det som slår meg som underlig er veldig mange av de signalene hun sender ut. Hun har tydelig sagt til meg over tekstmeldinger at for henne så var det ikke interessant med noe fast forhold per nå. Det hun var positiv til var å være pulevenner, og ha et casual forhold der vi ikke overkompliserer ting. Allikevel så presenterte hun seg selv som en kjærestetype og mente at jeg helt tydelig var det samme. Før dette snakket hun om at jeg også burde prøve å finne meg en kjæreste, derpå jeg svarte at for meg så var dette et dårlig tidspunkt å gjøre det på.

I tiden vi ikke er sammen så virker det som at hun har en tendens til å prøve å holde på oppmerksomheten min, selv om hun tidvis virker litt uinteressert og avvisende. Andre ganger virker hun giret og svært interessert. Hun sender meg tilfeldige snaps omtrent hver eneste dag av ting som bare virker å være for at hun skal få oppmerksomheten min. Allikevel virker det som at når hun først får en del oppmerksomhet så dabber hennes interesse av.

En svært spesiell episode for meg var når vi var på konsert sammen. På konserten var hun svært flørtete med veldig mange av de rundt seg, spesielt når jeg var i nærheten. I tillegg til dette drev hun hele tiden å prøvde å ha oppmerksomheten min ved å ta veldig mye på meg, gnikke seg opptil meg, og å kysse meg. Når hun flørtet med andre gutter så lo jeg bare av henne og semi-ignorerte henne. Til slutt virket det som at hun ble sur fordi jeg ikke brydde meg, og gikk bort frem til en kompis snakket med henne og tok henne med tilbake. Hun beklaget seg, og sa at det ikke var noe å snakke om. Etter det var hun veldig fokusert på meg frem til vi gikk til byen etterpå. Når hun da ble skikkelig full og var sammen med venninene sine var hun igjen litt avvisende og vanskelig å forholde seg til.

Til slutt på kvelden så endte vi opp med at hun gikk hjem til seg selv og jeg til mitt fordi hun hele kvelden hadde sagt hun hadde lyst å våkne opp hjemme hos seg selv. Vi gav hverandre en klem og et kyss før vi tok hver sin taxi. 2 min etter at hun hadde satt seg i taxien begynte det å renne inn med snaps og det varte utover natten, og på morningen dagen etter.

Jeg synes det virket som at det var relativt god stemning, så jeg spurte henne over for noe netflix og avvslapping, men det ble vel fort klart at det var ganske uaktuelt.

Jeg må innrømme at jeg blir litt småsprø av hele situasjonen. Hun er så vanskelig å forholde seg til, og selv om hun tidvis virker uinteressert, så viser hun allikevel interesse på andre måter også. Min tolkning er at hun virker svært usikker på hva hun selv ønsker å gjøre. Hun er i en alder(tidlig 20 årene) der det virker som at hun har lyst til å være fri til å feste og kose seg, men at hun også liker meg nok til å ikke ville la meg gå. Er det noen som har noen tanker, eller har vært i en lignende situasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Planen fremover er ihvertfall å prøve å være litt kald og distansert i en liten periode. Med tanke på at det nesten klikket for henne når jeg lot hun holde på 1t uten at jeg brydde meg så bør vel en uke eller to kanskje gi litt effekt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Planen fremover er ihvertfall å prøve å være litt kald og distansert i en liten periode. Med tanke på at det nesten klikket for henne når jeg lot hun holde på 1t uten at jeg brydde meg så bør vel en uke eller to kanskje gi litt effekt.

Bruke idioti mot idioti? Funker det? Høres mongo og slitsomt ut. Skal du joine henne i disse mind fuck spillene hennes? Da har du allerede tapt dude. Ha LITT respekt for deg sjæl a!

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min mistanke: Hun holder deg bare varm mellom søken etter noen bedre. 

Du er bedre enn ingenting, og når hun ikke får de/den hun egentlig vil ha kommer hun til deg.

Jeg var i en ganske lik situasjon for et par år siden. Hun fortalte meg i ettertid at hun bare sendte meldinger, snaps ol. når hun ikke møtte noen andre å dra hjem med fra byen eller henge med når hun var kåt. Etter å ha møttes var det ikke en lyd på mange dager, og så plutselig var hun veldig flørtende. For meg fungerte det greit.

Hvis du ikke liker situasjonen, forlat den.Det finnes massevis av kvinner som ikke driver på som det der.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...