Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun sier "jeg vet ikke hva jeg vil"

Anbefalte innlegg

At det er du som er problemet når du er så bastant om at sånn MÅ det være ellers lyver man. Folk er forskjellige, hva er så galt med det?? Eneste logiske grunnen jeg finner er at du føler deg TRUET fordi DU er sånn og vil helst ha det normalisert til de grader at du velger å ikke engang tro på de som sier rett ut at de ikke tenker sånn. 

Det er så klar projisering av egne følelser på andre at jeg blir kvalm.

Jeg skriver svært tydelig at jeg uttaler meg basert på observasjoner hvor jeg tydelig registrerer at hva folk sier og hva folk gjør svært sjeldent er det samme. Jeg åpner i samme innlegg for at det helt sikkert er forskellig for de forskjellige personlighetstypene.

Samtidig er det ikke relevant hvorvidt man respekterer noen eller anser dem som likeverdige når det gjelder om man vil ha sex med noen eller ikke. Her er det du som har et problem med hvordan du ser på menn.

For min egen del respekterer jeg kvinner og er helt og holdent for likestilling (på de områder hvor dette er aktuelt) og jeg søker ikke jenter som leter etter en forsørger. Når jeg velger kvinner så søker jeg selvstendige kvinner med ben i nesa og egne meninger. Jeg tenner ikke på jentebarn som vil ha en pappa.

Nå kan ikke jeg vite hva slags menn du tiltrekkes av, men sinnet du utviser hver gang disse tema kommer opp indikerer sterkt at du har erfaring med "feil" type menn og det må du selv stå til ansvar for. Ikke "alle andre" menn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er aseksuell da? Eller har en fantastisk kvinne som kjæreste, samboer eller kone?

Eventuelt lyver du for deg selv.

Eventuelt har du begrenset erfaring med kvinner eller en ekstrem libido. Jeg har mange kvinnelige bekjentskaper i livet mitt som jeg kunne ligget med under de rette omstendighetene, men som jeg så absolutt ikke føler noe som helst behov for å ligge med sånn uten videre. 

I den grad vennskap mellom menn og kvinner er et problem gjelder det i så fall fra menns side. Kvinner kan nemlig fint ha helt platoniske vennskapsforhold med menn. 

Personlig har jeg aldri hatt nære jentevenner, men har hatt relativt attraktive jenter i omgangskretsen som jeg aldri har hatt spesielt interesse av. Har hatt mer enn nok med å finne nye bekjentskaper ute. Men flere av mine nære venner har hatt jentevenner uten at det har vært noe mer bak.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skriver svært tydelig at jeg uttaler meg basert på observasjoner hvor jeg tydelig registrerer at hva folk sier og hva folk gjør svært sjeldent er det samme. Jeg åpner i samme innlegg for at det helt sikkert er forskellig for de forskjellige personlighetstypene.

Samtidig er det ikke relevant hvorvidt man respekterer noen eller anser dem som likeverdige når det gjelder om man vil ha sex med noen eller ikke. Her er det du som har et problem med hvordan du ser på menn.

For min egen del respekterer jeg kvinner og er helt og holdent for likestilling (på de områder hvor dette er aktuelt) og jeg søker ikke jenter som leter etter en forsørger. Når jeg velger kvinner så søker jeg selvstendige kvinner med ben i nesa og egne meninger. Jeg tenner ikke på jentebarn som vil ha en pappa.

Nå kan ikke jeg vite hva slags menn du tiltrekkes av, men sinnet du utviser hver gang disse tema kommer opp indikerer sterkt at du har erfaring med "feil" type menn og det må du selv stå til ansvar for. Ikke "alle andre" menn.

Jeg har utrolig god erfaring med menn. Ikke fortell men hva jeg har erfart bare fordi jeg er uenig med deg, for en skitten taktikk, skal det ha noe å si uansett? Min erfaring er like gyldig som din uansett hvem jeg har pult eller ikke så skjerp deg.

Fikk du overbevist deg selv om at du er egentlig en good guy? For du virker ikke overbevist selv, hvorfor hadde du ellers tatt det jeg sa så utrooolig personlig? Gjelder det ikke deg så flott. Du bare beviser at selv du ikke tror på det når du reagerer sånn på at jeg snakker om "slike menn", som du helt klart ønsker å merke dem.

Ikke våg å gjøre dette om til min holdning om menn når vi snakker om en viss type menn. Ikke stup så lavt. Likestilling my ass.

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har utrolig god erfaring med menn. Ikke fortell men hva jeg har erfart bare fordi jeg er uenig med deg, for en skitten taktikk, skal det ha noe å si uansett? Min erfaring er like gyldig som din uansett hvem jeg har pult eller ikke så skjerp deg.

Fikk du overbevist deg selv om at du er egentlig en good guy? For du virker ikke overbevist selv, hvorfor hadde du ellers tatt det jeg sa så utrooolig personlig? Gjelder det ikke deg så flott. Du bare beviser at selv du ikke tror på det når du reagerer sånn på at jeg snakker om "slike menn", som du helt klart ønsker å merke dem.

Skitten taktikk?

Er det noen som bruker skitne taktikker så nå det vel være deg som kommer frådende og går til angrep mens du bevisst ser bort ifra at jeg helt tydelig ikke sier det du anklager meg for.

Lenke til kommentar

Sex skjer ikke i et vakuum. Hadde det, så hadde jeg ønsket å ha sex med absolutt alle kvinnelige venner jeg har som jeg finner attraktive. Men siden det ikke skjer i et vakuum, så er det konsekvenser og situasjoner som gjør at jeg ikke ønsker sex med noen av dem. Vel, med unntak av én.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor må menn som går utenom normen automatisk lyve til seg selv? Hva er det så galt med at dere bare er forskjellige? Føler dere dere bedre når dere tenker på å pule alle jentevennene deres hvis dere forteller dere selv at ALLE menn gjør dette, uten unntak? 

Virker ikke sånn? Nei for mennesket er ikke ett dumt dyr som er desperat etter å høre til og som gjerne lyver til seg selv og andre for å skåne seg selv emosjonelt? 

Skjønner hvorfor enkelte her ikke klarer å ha jentevenner. Du må faktisk se på dem som likeverdige for å gidde å være venn med dem (ordentlig venn, du kan være 'venn' med mange men realistisk så har du kun få skikkelig venner i livet ditt, bekjente tells ikke), og dette er ett mannsdominert forum som fungerer som ett ekkokammer for mange, og da blir negative syn på kvinner forsterket. Det er en grunn til hvorfor folk ofte kommer med en kommentar om at folk burde være forsiktig med å ta til deg rådene i forumet og alltid huske at det faktisk er mannsdominert.

Fantastisk naivt.

Eventuelt har du begrenset erfaring med kvinner eller en ekstrem libido. Jeg har mange kvinnelige bekjentskaper i livet mitt som jeg kunne ligget med under de rette omstendighetene, men som jeg så absolutt ikke føler noe som helst behov for å ligge med sånn uten videre.

I den grad vennskap mellom menn og kvinner er et problem gjelder det i så fall fra menns side. Kvinner kan nemlig fint ha helt platoniske vennskapsforhold med menn.

Ja, du bekrefter stort sett det jeg skriver. Du kunne ligget med dem.

Og ja, kvinner kan i motsetning til menn ha venner av det motsatte kjønn som de ikke i sine villeste fantasier kunne tenkt seg å pule engang.

Og jeg tror verken jeg har spesielt ekstrem libido eller spesielt begrenset erfaring med kvinner (men hva har en faktaopplysning om hvordan menn er med kjennskap til kvinner å gjøre uansett?).

Endret av hekomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, du bekrefter stort sett det jeg skriver. Du kunne ligget med dem.

Og ja, kvinner kan i motsetning til menn ha venner av det motsatte kjønn som de ikke i sine villeste fantasier kunne tenkt seg å pule engang.

Og jeg tror verken jeg har spesielt ekstrem libido eller spesielt begrenset erfaring med kvinner (men hva har en faktaopplysning om hvordan menn er med kjennskap til kvinner å gjøre uansett?).

Nei. Du skriver at gutter og jenter ikke kan være venner.

Det vi kan være enige om at det generelt er vanskeligere for menn å ha et platonisk forhold til en kvinne enn det er for en kvinne å ha det til en mann.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Når ei jente sier «jeg vet ikke hva jeg vil» betyr det at du ikke er «the one», og du vil heller aldri bli det.

Så bør du TS slutte å spørre jenter om hvorfor hun ikke vil kysse, hva som er «greia» mellom oss etc. Slutt å prat om forhold og følelser overhodet.

For fremtiden med andre jenter kan du gjøre følgende:

1) inviter henne på noe, alt fra en type date til å be henne lage middag til deg hjemme

2) eskaler stemninge og gi henne den beste sexen du greier

3) forsvinn fra livet henne og gjenta etter en ukes tid. Aldri spør om noe som har med følelser eller forholdet å gjøre

Så lenge hun fortsetter å si ja til å treffe deg vet du hvor hun står. Følger du denne oppskrifta garanterer jeg deg at hun før eller senere begynner å spørre deg hva dere er osv.

Og nei, gutter og jenter er ikke nære venner. Hva slags gutt kaster bort tiden på ei jente som ikke ønsker å ligge med han?

Endret av coffeee
Lenke til kommentar

Når ei jente sier «jeg vet ikke hva jeg vil» betyr det at du ikke er «the one», og du vil heller aldri bli det.

Så bør du TS slutte å spørre jenter om hvorfor hun ikke vil kysse, hva som er «greia» mellom oss etc. Slutt å prat om forhold og følelser overhodet.

For fremtiden med andre jenter kan du gjøre følgende:

1) inviter henne på noe, alt fra en type date til å be henne lage middag til deg hjemme

2) eskaler stemninge og gi henne den beste sexen du greier

3) forsvinn fra livet henne og gjenta etter en ukes tid. Aldri spør om noe som har med følelser eller forholdet å gjøre

Så lenge hun fortsetter å si ja til å treffe deg vet du hvor hun står. Følger du denne oppskrifta garanterer jeg deg at hun før eller senere begynner å spørre deg hva dere er osv.

Og nei, gutter og jenter er ikke nære venner. Hva slags gutt kaster bort tiden på ei jente som ikke ønsker å ligge med han?

Alt dette. ;)

I mine yngre, desperate dager hadde jeg ofte samme tilnærming som TS. Det fungerte som sagt dårlig. På et stadie hadde jeg så mange prosjekter under vingene at alle bare fikk ørlite oppmerksomhet. Da la man fort merke til at de jentene som var intessert selv tok kontakt.

Endret av Windoge
Lenke til kommentar

Nei. Du skriver at gutter og jenter ikke kan være venner.

Det vi kan være enige om at det generelt er vanskeligere for menn å ha et platonisk forhold til en kvinne enn det er for en kvinne å ha det til en mann.

De kan være "venner", altså henge sammen som om de var ekte venner. Men i realiteten vil han som regel ønske å pule henne, men ikke motsatt. Det er altså et falskt "vennskap" der den ene vil noe annet enn den andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...