sfruit Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 (endret) Matcha med ei jente på tinder. Vi snakket i flere måneder før vi endelig møttes. Hun tok ofte initiativet. Den kvelden jeg møtte henne for tredje gang, var jeg ikke sikker på om jeg likte henne, men før jeg visste ordet av det lå vi å klinte på sofaen. Vi var sammen i to dager, og alt virket perfekt, jeg hadde virkelig fått følelser for denne jenta. Uken som gikk etter de dagene var rene helvete for meg. Det virket som hun hadde blitt lei av meg, og jeg innrømmer at jeg kanskje var litt masete på henne. Etter et par uker fikk jeg endelig møte henne igjen, og da var alt plutselig som før og jeg tenkte at hun virkelig elsket meg. Dette fortsatte en god stund. Plutselig endret alt seg. Hun har alltid sagt at hun foretrekker guttevenner over jenter, og hun har flere gode kompiser. Hun drar ofte til de, og overnatter også. Mange av kompisene hennes bor flere timer unna. Jeg kan ha blitt litt sjalu på henne, og jeg maste litt på henne når hun var på overnattingsbesøk hos gutter jeg ikke visste noe om. Helt fram til nå har jeg følt at vi har vært i et forhold, men det har aldri vært offisielt. Forige helg dro jeg til henne og overnattet, dette var første gang jeg møtte henne på to uker. Alt virket bare helt anderledes og hun virket nesten litt sur på meg. Hun ville ikke kysse meg, la meg ta på henne elns. Da jeg spurte henne hvorfor sa hun at hun "har en periode der hun vil ha kroppen sin for seg selv". Jeg spurte henne også hvordan det gikk mellom oss to. Da sa hun at jeg hadde skremt henne litt bort og at hun følte seg pushet til noe hun var usikker på, også sa hun "jeg vet ikke hva jeg vil", at hun ikke visste om hun ville ha et forhold. Hun begrunnet dette med at hun har hatt flere dårlige forhold før og at hun var usikker på om vi kunne ha et forhold pga at jeg skal i forsvaret om et år, jeg føler at hun egt bare kom med unnskyldninger. Hun sier at hun fortsatt er glad i meg, og at jeg ikke har skremt henne helt bort. Sorry for et langt innlegg, men jeg lurer virkelig på hvordan jeg skal gå fremover med henne. Endret 11. februar 2019 av sfruit Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 (endret) Gi henne pusterom. Om hun da ikke tar initiativ til neste steg ville hun sannsynlig ikke gjort det uansett. Dette er uansett ikke veldig unormalt, spesielt ikke med jenter man møter via Tinder. Man må alltid være forberedt på at jenter med Tinder-profil allerede har, eller vil fortsette å møte andre gutter før de bestemmer seg for noe. Endret 10. februar 2019 av Windoge 4 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Du er forelsket. Du er for pågående. Innpåsliten. Du må slappe litt av og gi henne rom til å puste. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg forvirra Skrevet 10. februar 2019 Populært innlegg Del Skrevet 10. februar 2019 Du trodde etter tredje date at hun elsket deg?? 13 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Du må bestemme deg for hva -du- vil ha og hvem du vil være. Vil du orke å holde på sånn i uke etter uke? Sett krav både for deg selv og forholdsliv. Be om klare svar og sett grenser. Hvis du har "skremt" ho, og ho samtidig har masse guttevenner ho driver og overnatter hos, så tviler jeg på at det er sant at ho har blitt skremt. Det er greit å bli klar over at man ikke passer for hverandre, men man bør være ærlig om det, og ikke mislede andre med at man blir "skremt". Det virker ikke som at det er noe galt med deg, for å si det sånn. Er man forelska, er det vanlig å være litt pågående. At ho ikke er like pågående, er nok kanskje dessverre et tegn på at ho ikke er like forelska. At ho samtidig holder på med flere, er muligens et tegn på det samme. Du må bare være bestemt og tydelig for deg selv. Du skal leve et helt liv, du vil møte det her flere ganger .. så du må bli mer solid. Lenke til kommentar
sfruit Skrevet 10. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2019 Du trodde etter tredje date at hun elsket deg?? At hun hadde følelser for meg. Vi holdt på en stund til før jeg trodde hun elsket meg. Litt dårlig formulert innlegg kanskje.. 3 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 (endret) Disse "vennene" hun drar til på overnatting kan like gjerne være andre gutter hun han møtt på Tinder. Det blir hun selvfølgelig ikke å nevne til hverken deg eller de andre guttene hun drar til. Hun er sannsynligvis ikke ute etter noe seriøst, og dersom inn i Forsvaret om ikke lenge, så gjør du deg selv en tjeneste med å ikke prøve på det heller. Endret 10. februar 2019 av Windoge 1 Lenke til kommentar
sfruit Skrevet 10. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2019 Du må bestemme deg for hva -du- vil ha og hvem du vil være. Vil du orke å holde på sånn i uke etter uke? Sett krav både for deg selv og forholdsliv. Be om klare svar og sett grenser. Hvis du har "skremt" ho, og ho samtidig har masse guttevenner ho driver og overnatter hos, så tviler jeg på at det er sant at ho har blitt skremt. Det er greit å bli klar over at man ikke passer for hverandre, men man bør være ærlig om det, og ikke mislede andre med at man blir "skremt". Det virker ikke som at det er noe galt med deg, for å si det sånn. Er man forelska, er det vanlig å være litt pågående. At ho ikke er like pågående, er nok kanskje dessverre et tegn på at ho ikke er like forelska. At ho samtidig holder på med flere, er muligens et tegn på det samme. Du må bare være bestemt og tydelig for deg selv. Du skal leve et helt liv, du vil møte det her flere ganger .. så du må bli mer solid. Jeg tror hun mente at jeg skremte henne ved at jeg var for pågående elns, men jeg vet egt ikke. Det som sjokkerte meg var hvor brått alt endret seg, den ene dagen var det som hun elsket meg, den neste dagen var det som vi nettopp hadde begynt å snakke. Jeg tror at det ligger noe der enda, jeg vil gi det mer tid. Disse "vennene" hun drar til på overnatting kan like gjerne være andre gutter hun han møtt på Tinder. Det blir hun selvfølgelig ikke å nevne til hverken deg eller de andre guttene hun drar til. Hun er sannsynligvis ikke ute etter noe seriøst, og dersom inn i Forsvaret om ikke lenge, så gjør du deg selv en tjeneste med å ikke prøve på det heller. Hun har fortalt meg en del om noen av kompisene hennes (etter at jeg konfronterte henne om det). Da jeg spurte henne om det sa hun at de visste om meg, jeg tror ikke at hun er typen til å gå bak ryggen på folk. Det er jo greit at hun har guttevenner men det som var et lite rødt flagg for meg var at hun overnatter hos de hele tiden. Hun fortalte meg for en stund siden at hun hadde sletta Tinder etter at hun møtte meg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 ekstremt mange red flags. hold deg unna Anonymous poster hash: 3db5c...9ba 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 (endret) Dere puler. Thats it. Hun sa det basically når hun ikke ville at du skulle ta på henne, hun ville ha kroppen sin for seg selv, hun virker ikke klar til å dele seg selv på den måten du ønsker uansett. Hun har allerede gitt deg ett svar. Gå videre eller nyt ordningen til den ikke er mer. Ikke overbevis deg selv om at ordene hennes betyr noe som helst når hun ikke støtter dem opp med handlinger. Jeg tror hun bare hvisker sweet nothings i øret ditt så du ikke går lei. Endret 10. februar 2019 av BuffyAnneSummers 4 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 "Plutselig endret alt seg. Hun har alltid sagt at hun foretrekker guttevenner over jenter, og hun har flere gode kompiser. Hun drar ofte til de, og overnatter også. Mange av kompisene hennes bor flere timer unna." Dette er ikke kjærestemateriell. Ikke i etter mitt syn i alle fall. 4 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Du sier selv at du har vært masete og sjalu. Her har du svaret på dine problemer. Når du lurer på hvordan du skal gå frem så ville det være naturlig å slutte med det i hvert fall. Generelt er dette karakteristikker som er svært lite attraktive enten du er mann eller kvinne og særlig når du nettopp har møtt noen. Nære guttevenner er noe noen jenter har, men kanskje litt spesielt å overnatte hos de...? I hvert fall hvis hun har en kjæreste. Men all den tid hun ikke har det er hun vel fri til å gjøre som hun vil. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Gutter og jenter kan ikke være venner. Det eneste unntaket måtte være at gutten har en fantastisk kjæreste som ingen andre jenter kan måle seg med. Da kan de kanskje være venner uten at han ønsker å pule henne. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Gutter og jenter kan ikke være venner. Det eneste unntaket måtte være at gutten har en fantastisk kjæreste som ingen andre jenter kan måle seg med. Da kan de kanskje være venner uten at han ønsker å pule henne. Det der er bare tull. Jeg har selv mange nære jentevenner. 5 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Det avhenger nok av personlighet. Jeg selv har aldri hatt en kvinne til venn og kan ikke realistisk se for meg at jeg kunne hatt det. Da mener jeg venner som det var utelukket å ha en seksuell relasjon til. Jeg har hatt flere fwb forhold, men aldri noe platonisk. Jeg har noen venner som har hatt kvinnelige venner og påstått at dette var rent platonisk men det har alltid endt med at de havner til sengs så jeg ser for meg at det må være veldig få av de menn som kan være venner med kvinner uten noen form for seksuell motivasjon. Jeg tror det er enormt mange passive "beta" menn som påstår at de ønsker vennskap, men få virkelige. En av mine nærmeste venner er en slik. Han er venner med mange kvinner, og har alltid vært det. Han er alltid støttekontakten til alle jentene i vennegjengen og samtidig den som igjen og igjen prøver seg når anledningen byr seg. Han er bare veldig tålmodig (eller pysete om man vil) og hopper på de sjangsene han får selv om han alltid bedyrer at "vi er bare venner". Så av personlig observasjon har jeg aldri sett det, men jeg kan tro på at det finnes noen få tilfeller hvor enkelte kan være venner (uten sex). 2 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Det der er bare tull. Jeg har selv mange nære jentevenner. Du er aseksuell da? Eller har en fantastisk kvinne som kjæreste, samboer eller kone? Eventuelt lyver du for deg selv. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Hvorfor må menn som går utenom normen automatisk lyve til seg selv? Hva er det så galt med at dere bare er forskjellige? Føler dere dere bedre når dere tenker på å pule alle jentevennene deres hvis dere forteller dere selv at ALLE menn gjør dette, uten unntak? Virker ikke sånn? Nei for mennesket er ikke ett dumt dyr som er desperat etter å høre til og som gjerne lyver til seg selv og andre for å skåne seg selv emosjonelt? Skjønner hvorfor enkelte her ikke klarer å ha jentevenner. Du må faktisk se på dem som likeverdige for å gidde å være venn med dem (ordentlig venn, du kan være 'venn' med mange men realistisk så har du kun få skikkelig venner i livet ditt, bekjente tells ikke), og dette er ett mannsdominert forum som fungerer som ett ekkokammer for mange, og da blir negative syn på kvinner forsterket. Det er en grunn til hvorfor folk ofte kommer med en kommentar om at folk burde være forsiktig med å ta til deg rådene i forumet og alltid huske at det faktisk er mannsdominert. 2 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Du er aseksuell da? Eller har en fantastisk kvinne som kjæreste, samboer eller kone? Eventuelt lyver du for deg selv. Nei, er ikke aseksuell. Er singel for øyeblikket, men har hatt kjæreste og samtidig hatt nære jentevenner. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Hvorfor må menn som går utenom normen automatisk lyve til seg selv? Hva er det så galt med at dere bare er forskjellige? Føler dere dere bedre når dere tenker på å pule alle jentevennene deres hvis dere forteller dere selv at ALLE menn gjør dette, uten unntak? Virker ikke sånn? Nei for mennesket er ikke ett dumt dyr som er desperat etter å høre til og som gjerne lyver til seg selv og andre for å skåne seg selv emosjonelt? Skjønner hvorfor enkelte her ikke klarer å ha jentevenner. Du må faktisk se på dem som likeverdige for å gidde å være venn med dem (ordentlig venn, du kan være 'venn' med mange men realistisk så har du kun få skikkelig venner i livet ditt, bekjente tells ikke), og dette er ett mannsdominert forum som fungerer som ett ekkokammer for mange, og da blir negative syn på kvinner forsterket. Det er en grunn til hvorfor folk ofte kommer med en kommentar om at folk burde være forsiktig med å ta til deg rådene i forumet og alltid huske at det faktisk er mannsdominert. Hva sier du egentlig? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 (endret) At det er du som er problemet når du er så bastant om at sånn MÅ det være ellers lyver man. Folk er forskjellige, hva er så galt med det?? Eneste logiske grunnen jeg finner er at du føler deg TRUET fordi DU er sånn og vil helst ha det normalisert til de grader at du velger å ikke engang tro på de som sier rett ut at de ikke tenker sånn. Det er så klar projisering av egne følelser på andre at jeg blir kvalm. Endret 12. februar 2019 av BuffyAnneSummers 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå