TheEdguy Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 (endret) Tenker å starte på en datautdanning på NTNU til høsten, og vurderer da enten dataingeniør eller datateknologi. Har alt tatt en ingeniør-bachelor, så er litt nølende på å starte på en femårig utdanning. Det jeg først og fremst lurer på er jobbmarkedet; hvor stor er forskjellen på mulighetene dine med en bachelor og en master her? Er noen som nylig har fullført enten ing eller siving og har noen erfaringer å dele angående jobbsøking? Endret 10. februar 2019 av TheEdguy Lenke til kommentar
Visum Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Du stiller godt med bachelor i dataingeniør såfremt du ville programmere altså kode. Lenke til kommentar
TheEdguy Skrevet 11. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2019 Du stiller godt med bachelor i dataingeniør såfremt du ville programmere altså kode. Er i utgangspunktet programmering/utvikling jeg sikter mot, ja! Lenke til kommentar
Visum Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Er i utgangspunktet programmering/utvikling jeg sikter mot, ja! Da er det bare å kjøre på. Husk du må kunne programmere selvstendig, eksempelvis skal du uten store vanskeligheter kunne lage ett sjakkspill. Arbeidslivet skriker etter IT-folk! Lenke til kommentar
UsikkerStudent2019 Skrevet 25. mars 2019 Del Skrevet 25. mars 2019 (endret) . Endret 25. mars 2019 av UsikkerStudent2019 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå