AnonymDiskusjon Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Jeg har i en lengre periode (3-4) år hatt en elsker. Vi bor et stykke unna hverandre, så vi møtes bare noen ganger i året. Vi møttes på en nettside. Begge er single. I mellom treff så er han veldig ivrig på å holde kontakten. Han sender meg meldinger flere ganger hver dag, skriver at han savner meg, og i det siste halve året har han også av og til skrevet meldinger om at han elsker meg, tenker på meg hele tiden osv. Jeg er ganske sikker på at han også har flere elskerinner, selv om han ikke sier det rett ut. Dette er en godt voksen mann i femti-åra. I det siste har jeg vært litt avvisende, fordi jeg er litt usikker på hva han egentlig vil. Da virker det som om han blir litt usikker på meg. Jeg liker han bedre enn jeg burde, og det vet han nok. Jeg blir gal av å ikke vite hva han vil, og av å ikke vite hva han egentlig føler. Er dette noe menn sier for å holde en kvinne varm, eller er det sannsynlig at han virkelig mener det han sier? Anonymous poster hash: 88387...bc4 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Jeg har i en lengre periode (3-4) år hatt en elsker. Vi bor et stykke unna hverandre, så vi møtes bare noen ganger i året. Vi møttes på en nettside. Begge er single. I mellom treff så er han veldig ivrig på å holde kontakten. Han sender meg meldinger flere ganger hver dag, skriver at han savner meg, og i det siste halve året har han også av og til skrevet meldinger om at han elsker meg, tenker på meg hele tiden osv. Jeg er ganske sikker på at han også har flere elskerinner, selv om han ikke sier det rett ut. Dette er en godt voksen mann i femti-åra. I det siste har jeg vært litt avvisende, fordi jeg er litt usikker på hva han egentlig vil. Da virker det som om han blir litt usikker på meg. Jeg liker han bedre enn jeg burde, og det vet han nok. Jeg blir gal av å ikke vite hva han vil, og av å ikke vite hva han egentlig føler. Er dette noe menn sier for å holde en kvinne varm, eller er det sannsynlig at han virkelig mener det han sier? Anonymous poster hash: 88387...bc4 Burde vel egentlig bare spørre han rett ut. Spørs hva du ønsker også. Vil du ha et fast forhold? Isåfall er det vel liten grunn til å ikke satse på han helt og forvente at han gjør det samme. Lenke til kommentar
GA Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Det er jo veldig enkelt da... Si at du vil ha mer enn bare en elsker. Hold igjen med sex til han viser at han også vil noe mer. Enten gjør han det og det blir noe mer, ellers var det kun det han var ute etter. Uansett så vet du sikkert, og problemet er løst... Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Det kan være manipulering, og det kan være ekte. Du skriver du er "ganske sikker" på at han har flere elskerinner. Hvordan skal du finne ut av det her? Kun ved å tilbringe tid med han, kommunisére, ha dialog og stille krav. Hvis du virkelig vil noe mer, så må du ta handling. Dette går på bekostning av dine følelser, ja, kjærlighet og forhold er et sjansespill, men hvis du ikke får konkludérende svar og fremskritt, så vil du gå og lure, og dette koster krefter. Så gjør det du kan for å få svarene du vil ha. Hvis du ikke føler svarene er genuine, så er jo sjansene der for at han ikke er sannferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå