Dubious Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 (endret) Jeg har appen installert på telefonen og bruker kameraet til å scanne alle strekkodene. Prøvde med Shooter og den finner filmen med mobilen, så da er det programmet på PCn som er dritt Endret 19. februar 2019 av Dubious Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Er det dårlig lys der du scanner? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Er det dårlig lys der du scanner? Nei, den leser tallene og jeg ser de kommer opp i programmet, men den finner ikke filmen i databasen sin Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Fant feilen, og det er en bruker feil, mer eller mindre (MyMovies) Under "Add titles" så må man sette språk til "Any" (Stod på Norway) etter det har den ikke feilet på noen, men nå får jeg ofte meldinger om at det er flere versjoner og må velge en manuelt Litt merarbeid, men det fungerer Den kræsjer fortsatt innimellom, så jeg legger til maks 10 filmer om gangen, så det blir nok denne for jeg gidder ikke lete etter andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå