Hvitetennposer Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Har skjedd et eller annet i min word slik at når jeg skriver så hopper den plutselig et par linjer lenger opp i teksten også fortsetter den å skrive der istedenfor å fortsette der som jeg var. For at dere skal forstå, så se på denne setningen under. Det jeg skriver blir plassert lenger bak i setningen. Det som er markert er hvor jeg havner når dette skjer....: Dette skjer konsekvent etter at jeg har skrevet kanskje 1-2 linjer, så hopper dkstenen 2-3 linjer opp i te Er det noen som forstår? Haha... Vanskelig å forklare, men håper noen kan hjelpe meg... Fryktelig irriterende å hele tiden måtte lete rundt i teksten for å se hvor jeg havnet nå. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Har du prøvd å bruke et annet tastatur? Testet i wordpad eller et annet skriveprogram? Lenke til kommentar
Hvitetennposer Skrevet 10. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2019 Altså det skjedde når jeg skrev inn det innlegget her, i det eksempel jeg viste. Men det har ikke skjedd andre plasser enn på word. Har bærbar pc så får ikke prøvd et annet tastatur... Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Du kommer ikke borti touchpadeen når du skriver? Jeg hadde samme problem ... slo av touchpaden og det løste problemet ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå