Hanhijnn Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 E.C. skrev (12 timer siden): Tar vel også en evighet å få penga tilbake om du ikke beholder den. Hvor lang tid tar det etter din erfaring? Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 13. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2020 Mener å ha lest alt fra 1-3 måneder. Har man puttet inn litt EK som man er avhengig av for å få en bra rente på et annet bilkjøp så blir det litt stress. Hvis man er avhengig av f.eks. 35% EK på et annet bilkjøp og venter på pengene fra Tesla så kan man alltids gjøre litt mumbo-jumbo med forbrukslån som dekker EK som man tilbakebetaler/avslutter når penga kommer inn, men da må evt. rente på det andre bilkjøpet bli såpass mye bedre med høyere EK at man får dekket det ekstra oppstartsgebyret på forbrukslånet og det man ender opp med av renter den tiden man venter. Derav litt stress. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 14. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2020 Så vidt jeg har forstått så er ikke kameraene i TM3 helt som vanlige webkameraer siden de skal takle et stort spekter av forskjellige lysstyrker og ting i bevegelse.. Om jeg ønsker å kjøpe et tilsvarende kamera å leke med, hva leter jeg etter? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 (endret) Prisnedgang (8%) på Model 3 i norske konfiguratoren. Samt en del endringer på Model 3: - Chrome-delete - Nye Aero- og sport-felger (små endringer) (Også endring i felg på Performance.) - Ny midtkonsoll - Elektronisk bakluke Endringene kan sees i konfiguratoren. Kan også kjøpes med 0.25% nominell rente (fra fullfinansiering) de første tre årene. Endret 16. oktober 2020 av CaZpeR Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 CaZpeR skrev (6 minutter siden): Prisnedgang (8%) på Model 3 i norske konfiguratoren. Samt en del endringer på Model 3: - Chrome-delete - Nye Aero- og sport-felger (små endringer) (Også endring i felg på Performance.) - Ny midtkonsoll - Elektronisk bakluke Endringene kan sees i konfiguratoren. Kan også kjøpes med 0.25% nominell rente (fra fullfinansiering) de første tre årene. Kampanje rente! Dette vill nok sette fart på salget slik det har gjort med S tidligere. 1 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Konfigurerte samme bil jeg fikk i mars-19 (AWD LR, Rød, EAP/FSD,vinterdekk) og endte 2k lavere. Dessuten er WLTP-rekkevidden økt fra 560 til 580km!! 😮 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 9 minutes ago, Kahuna said: Konfigurerte samme bil jeg fikk i mars-19 (AWD LR, Rød, EAP/FSD,vinterdekk) og endte 2k lavere. Dessuten er WLTP-rekkevidden økt fra 560 til 580km!! 😮 Det er mulig alle klarer 580 i dag. 560 tallet er vel fra en test i 2018 med mye mindre optimalisert software enn bilene har i dag. Men kan jo og ha noe med varmepumpen å gjøre. Står ikke nevnt noen plass at den har fått det? 1 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Ser ikke noe om varmepumpe nei.. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Kahuna skrev (18 minutter siden): Konfigurerte samme bil jeg fikk i mars-19 (AWD LR, Rød, EAP/FSD,vinterdekk) og endte 2k lavere. Dessuten er WLTP-rekkevidden økt fra 560 til 580km!! 😮 Min er ned ca 35000 i denne omgang. Har vært verre tidligere faktisk. Men det er latterlig billig for en så heftig bil med alt inkludert. Dog liker jeg absolutt ikke de nye P felgene🤮 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 (endret) De P felgene så jo helt jævlige ut. Ser rekkevidden har økt og aks er nede i 3.3, er dette korrigert pga software oppdateringer? Endret 16. oktober 2020 av Simkin Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 6 minutes ago, Salvesen. said: Dog liker jeg absolutt ikke de nye P felgene🤮 De nye P felgene var litt kul synes jeg. Men de nye Sport felgene til de andre modellene ser jo ut som en billig kinakopi av de gamle.. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Simkin skrev (Akkurat nå): De P felgene så jo helt jævlige ut. Ser rekkevidden har økt og aks er nede i 3.3, er dette korrigert pga software oppdateringer? Ja de var fæle! Synd en ikke kan velge P og velge blandt rimeligere felger osv. Liker de jeg har nå langt bedre, og de samme bare grå best. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Synes de Überturbine-felgene så litt kule ut jeg da. 😎 Siden mønsteret er 'asymmetrisk', kommer de som høyre- og venstrefelger? 1 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Tøft slag for de som har prøvd seg på blodpris på bruktmarkedet til Finn dette.. Om Tesla kommer med en grei pris for ettermontering av automatisk bakluke vil jeg nok slå til. Skulle gjerne hatt dette. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 (endret) 20 minutes ago, archongamer said: Tøft slag for de som har prøvd seg på blodpris på bruktmarkedet til Finn dette.. Om Tesla kommer med en grei pris for ettermontering av automatisk bakluke vil jeg nok slå til. Skulle gjerne hatt dette. Finnes kit man kan montere selv da. Men er litt jobb. Tesla Chat bekrefter til en tilfeldig fyr på elbilforumet at de nye bilene kommer med varmepumpe. Rart de ikke nevner det på nettsiden isåfall. Endret 16. oktober 2020 av Complexity Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Heller ingen fan av de nye Performance-felgene, men de nye Aero-felgene (eller hva de kalles, de "billigste"), likte jeg. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 2 minutes ago, Skavold said: Heller ingen fan av de nye Performance-felgene, men de nye Aero-felgene (eller hva de kalles, de "billigste"), likte jeg. Du liker de nye hjulkapslene altså? Ser ut som de samme gamle felgene under. Lenke til kommentar
49neffets Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Pinwheel felgene har vel blitt svarte? Var ikke de gunmetal/dark grey før? Eller er det bare lyset som gjør at de ser mer svarte ut kanskje. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 Ser ikke at motorisert bakluke er nevnt heller. Derimot er den nye senterkonsollen greit synlig på bildene. Usikker på om jeg liker den da, bortsett fra at overflaten er blank pianolakk er den gamle ganske fin. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. oktober 2020 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2020 6 minutes ago, 49neffets said: Pinwheel felgene har vel blitt svarte? Var ikke de gunmetal/dark grey før? Eller er det bare lyset som gjør at de ser mer svarte ut kanskje. Mulig de er litt mørkere ja. Ser mørkere ut på konfiguratoren til Tesla og. Matcher nok Chrome Deleten bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå