Complexity Skrevet 21. april 2020 Del Skrevet 21. april 2020 4 minutes ago, KriZZ said: Ingen årsak. Du kan sende bilde inn her: https://mpsmicropaint.no/ Så får du oversalg på pris. Reparert tilsvarende på min model 3 (samboer satt heldigvis i bilen når noen smalt døren i skjermen) Og resultatet ble bra? Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 21. april 2020 Del Skrevet 21. april 2020 Complexity skrev (1 minutt siden): Og resultatet ble bra? 100% og umulig å se (har multicoat red) 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. april 2020 Del Skrevet 21. april 2020 3 minutes ago, KriZZ said: 100% og umulig å se (har multicoat red) Digg! Var prosessen rask da? Ble gjort mens du venta eller? Kjenner litt savn etter min gamle bil i denne situasjonen. Den var full av slike bulker og det ville bare vært morro om det kom en til, men ergelig på en så ny bil. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. april 2020 Del Skrevet 21. april 2020 Kan anbefale MPS Micropaint (er du medlem i Tesla owners club Norway får du 11% rabatt hos dem). benyttet meg av dem da fjæra i garasjen røk og slo bulk i panseret på min blå model x. Er umulig å se at det har vært en bulk der i dag. 1 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 21. april 2020 Del Skrevet 21. april 2020 Leverte den på morgen og hentet på kvelden igjen Ja er baksiden med fin bil dessverre, så jævlig ergelig når sånt skjer! 1 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 21. april 2020 Del Skrevet 21. april 2020 CaZpeR skrev (Akkurat nå): Kan anbefale MPS Micropaint (er du medlem i Tesla owners club Norway får du 11% rabatt hos dem). benyttet meg av dem da fjæra i garasjen røk og slo bulk i panseret på min blå model x. Er umulig å se at det har vært en bulk der i dag. Tips! Ha sikkerhetsvaier igjennom strekkfjærene dine Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. april 2020 Del Skrevet 21. april 2020 KriZZ skrev (2 minutter siden): Tips! Ha sikkerhetsvaier igjennom strekkfjærene dine Allerede montert. Og var det fra før, men de holdt ikke. Så har montert Nye vaiere ? (blir snart å bytte hele porten til lettmetallporter og beltelift) 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 21. april 2020 Del Skrevet 21. april 2020 Hva skal de ha for å få vekk et par steinsprut-merker da? Lenke til kommentar
Andrehehe Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 Noen som har merket at sentry mode bruker mindre strøm på versjon 2020.12.5? På min bruker den så lite at eg lure på om den faktisk ikkje er aktiv, sjølv om da står at da aktiv både i bilen og appen. Parkerer i gata, og har vanligvis hatt ein del hendelser ila ein dag, men har ikkje registrert noken ila denna veka. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. april 2020 Del Skrevet 23. april 2020 9 minutes ago, Andrehehe said: Noen som har merket at sentry mode bruker mindre strøm på versjon 2020.12.5? På min bruker den så lite at eg lure på om den faktisk ikkje er aktiv, sjølv om da står at da aktiv både i bilen og appen. Parkerer i gata, og har vanligvis hatt ein del hendelser ila ein dag, men har ikkje registrert noken ila denna veka. Gå ut å dans gorilla fremfor bilen (uten mobilen i lomma) så ser du vel raskt om det funker. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Så på rich rebuilds idag at et firma har begynt å selge bremse klosser optimalisert for ev, spesielt i steder som saltes at de er galvanisert og varer lenger enn vanlige klosser. https://nrsbrakes.com/tesla-model3/ Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Endelig fått lakkert dekslene til planken. Ble veldig bra må jeg si, med tanke på at jeg ikke kan lakkere. 1 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Complexity skrev (1 time siden): planken Planken??? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Hanhijnn skrev (5 minutter siden): Planken??? Dashboardet. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 (endret) Planken som ligger over dashbordet ja. Eneste treverket i bilen. (På sort interiør vel å merke) Endret 4. mai 2020 av Complexity 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. mai 2020 Del Skrevet 5. mai 2020 Nye Model 3 kommer med OBD2 port i dørken. Kjekt for nye eiere å slippe ekstra kabel for å bruke Scan My Tesla, og det blir nok et større marked for 3eparts utstyr nå som fanzy HUD. 3 Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 Simkin skrev (14 timer siden): Dette her er rått Latterlig ytelse til prisen og man går aldri lei av akselerasjonen! Få som har noe å stille opp med 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 10. mai 2020 Del Skrevet 10. mai 2020 KriZZ skrev (11 minutter siden): Latterlig ytelse til prisen og man går aldri lei av akselerasjonen! Få som har noe å stille opp med Ikke minst veldig leken etter track mode ble oppdatert! Ny bil! 3 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 12. mai 2020 Del Skrevet 12. mai 2020 On 5/9/2020 at 9:58 PM, Simkin said: Dette her er rått De som er så opptatt av dette har ikke forstått greia, det er mye mer enn 0-100 som får folk til å kjøpe en Porsche 911. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå