BALT3 Skrevet 8. mars 2020 Del Skrevet 8. mars 2020 Vasket nylig mine hvite seter etter 12000 kilometer dongeri, ble nesten god som ny med minimal innsats. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 (endret) Dashboard wrappen var nice i noen uker, men i dag når jeg forvarmet bilen krølla hele driten seg. Ikke kjøpt billigste wrap.. Noen som vet fargekoden på deep metallic blue? Tenker å kjøpe en slik plastcover å lakkere blå. Her i Nord hvor temperaturen i bilen kan gå fra -30 til +25 iløpet av få minutter så tror jeg kansje det meste av wrap som er plassert med varmeapparatet vil slite.. Edit: Fargekoden er vist PPSB. Men ikke enkelt å finne tak i spraylakk i den fargen gitt.. Endret 11. mars 2020 av Complexity Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2020 Snakk med et karosseriverksted som dealer med Tesla. Da får du hjelp Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. mars 2020 Del Skrevet 11. mars 2020 (endret) Ja fant og en nettside som kunne blande og levere den fargen på spray. Koster litt dog så håper det blir bra. Endret 11. mars 2020 av Complexity Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. mars 2020 Del Skrevet 14. mars 2020 Model Y får vist varmepumpe https://itavisen.no/2020/03/14/derfor-er-tesla-model-y-den-beste-for-norske-forhold/ Mulig det kommer på Model 3 og etterhvert. Vil hjelpe en del på rekkevidden om vintern. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Prøvde Rainway nå i kveld. Fikk startet Bioshock men kontrolleren min blir ikke registrert. Var heller ikke lyd. Men Rainway er klar over at noen har disse problemene og jobber med saken, så kan bli rimelig tøft etterhvert. Flere som har testet? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 (endret) Complexity skrev (6 minutter siden): Prøvde Rainway nå i kveld. Fikk startet Bioshock men kontrolleren min blir ikke registrert. Var heller ikke lyd. Men Rainway er klar over at noen har disse problemene og jobber med saken, så kan bli rimelig tøft etterhvert. Flere som har testet? Bioshock og Rainway på...? Edit: https://www.google.com/amp/s/www.teslarati.com/tesla-arcade-pc-games/amp/ Ah Endret 15. mars 2020 av Simkin Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. mars 2020 Del Skrevet 15. mars 2020 Just now, Simkin said: Bioshock og Rainway på...? På skjermen i bilen vel? Streamingtjeneste for pc spill. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 (endret) Da var Model 3 oppgradert med varmepumpe. Synd man ikke kan få det på eksisterende modeller.. Virker som det gjør stort utslag på rekkevidden. Endret 1. april 2020 av Complexity Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Fin aprilspøk. Varmepumpe og keramiske bremser, samt 50k i prisreduksjon, det hadde vært noe. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Complexity skrev (28 minutter siden): Da var Model 3 oppgradert med varmepumpe. Synd man ikke kan få det på eksisterende modeller.. Virker som det gjør stort utslag på rekkevidden. Hvor ser du det? Varmepumpe gir vel uansett ikke bedre 'rated' rekkevidde? Dagens rekkevidde er satt ut fra 'ideelle' forhold hvor du stort sett ikke bruker energi på oppvarming. Varmepumpe vil først og fremst redusere rekkeviddetapet når temperaturen synker. 'Superbottle' fordeler varme mellom motor, kraftelektronikk og batteri. Det er potensial for store besparelser om de i tilegg kobler på kupe og varmepumpe. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Må være mere enn varmepumpe de har fikset da..? Forøvrig har de virkelig gjort noe rart med Model Y 2 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Complexity skrev (5 minutter siden): Må være mere enn varmepumpe de har fikset da..? Forøvrig har de virkelig gjort noe rart med Model Y Gå inn på Model 3 og den starter med like rare tall men om du venter 3-4 sekunder dukker de normale tallene opp. Kanskje en subtil aprilsnarr? Eller så har de rotet litt med webdesignet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 (endret) 14 minutes ago, Kahuna said: Gå inn på Model 3 og den starter med like rare tall men om du venter 3-4 sekunder dukker de normale tallene opp. Kanskje en subtil aprilsnarr? Eller så har de rotet litt med webdesignet. Hmm.. Jeg vil ha rosa pedaler og luft i samtlige dekk så håper det stemmer. (Men det er nok bare jeg som har tulla litt med nettsiden) Endret 1. april 2020 av Complexity 2 Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 1. april 2020 Del Skrevet 1. april 2020 Complexity skrev (2 minutter siden): Hmm.. Jeg vil ha rosa pedaler og luft i samtlige dekk så håper det stemmer. Sikker på at du ikke vil ha rosa seter istedet da? han her fikk jo det https://www.dn.no/motor/bil/tesla/tesla-motors-norway/fikk-erstatning-mot-a-innga-avtale-ma-love-a-aldri-bli-tesla-eier-igjen/2-1-773184?fbclid=IwAR3xP4mQNCnynjaLuKDgt1kZcQViyd1gLNjrIg0iqEAj2bv9_GRW-tZOGKc 3 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Complexity skrev (8 timer siden): (Men det er nok bare jeg som har tulla litt med nettsiden) Ha ha, var nok det jeg trodde ja. Særlig når du la på den Model Y-spøken. ?? 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. april 2020 Del Skrevet 2. april 2020 Nå steg prisen på Kona med 45 tusen. Vil tro Tesla og må skru opp snart. https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/wPGgyM/na-gar-elbilprisene-opp-45000-kr-mer-for-hyundai-kona 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. april 2020 Del Skrevet 3. april 2020 Endelig slipper man å ta SSD disken med seg inn hele tiden for å se på at en fugl har vært nysjerrig på bilen. 4 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 3. april 2020 Forfatter Del Skrevet 3. april 2020 YESSS! Det der er en etterlengtet funksjon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå