bshagen Skrevet 21. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2019 Går unna med EV-skiltene nå tror jeg, den demobilen jeg prøvde hadde EV 45xxx og akkurat nå i sta lå jeg bak en hvit M3P med EV49xxx Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Da har jeg fått en endring i status, sort of. På teslakontoen min er 'neste steg' nå 'Vi sender deg faktura, og tar kontakt for betaling.'. Fortsatt ingen leveringsdato men jeg kan kanskje vente meg en telefon de nærmeste dagene? Tesla har visst leid Varemessa på Lillestrøm neste måned for et skikkelig utleveringsstunt og neste måned er nå bare en uke unna. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Bare 8 dager til jeg får bilen min! Wohoo!! 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Bare 8 dager til jeg får bilen min! Wohoo!! Noen som er heldige... Jeg fikk svar fra delivery i går at de ikke kan estimere noen dato for meg. Nå er det ila Mars. Kjenner jeg begynner å bli litt små irritert Kan ikke hente den før 3 mars uansett, men går det ut over Mars blir det trøbbel igjen. Store deler av april er på reis. Kos deg med bilen Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2019 Eneste jeg har fått er et skjema der jeg skulle fylle ut om jeg ville ha vinterhjul eller ikke (misunnelig) Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Jeg er iallefall glad jeg er i sør-korea, ingen model 3 som kan plage meg her nede Kjørte to forbi meg i Tyskland sist uke. Ekstremt irriterende Jeg og vill! Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Nesten litt rart at jeg ikke har sett noen på veien ennå, andre 'eksotiske' biler ser jeg jo støtt. ( så 7-8 hydrogenbiler i fjor, 1 så langt i år, så *3* jaguar i-pace på samme dag i begynnelsen av februar) Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Jeg har ikke vært hjemme siden de kom til lands, men har sett ett par dukke opp på diverse lokale sider om foliering, polering osv. Så er nok kommet en del til byen når jeg først kommer meg hjem Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2019 I Drammen er de seriøst overalt nå, naturligvis. Men her i Angola er det ikke en eneste en Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 https://electrek.co/2019/02/28/tesla-model-3-standard-battery-interior/ $35k varianten kommer nå! 3 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 https://electrek.co/2019/02/28/tesla-model-3-standard-battery-interior/ $35k varianten kommer nå! Spent på hva "bedre interiør" betyr. Det nevens setene, men er det mer? Uansett gode nyheter. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Vi får interiør i 3 nivåer, Premium, standard og 'partial premium' som i følge electrek-artikkelen har bedre seter enn standard. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Mer detaljer om interiøret, antar det er kopiert fra en pressemelding eller no.. https://elbilforum.no/index.php?topic=43793.msg772792#msg772792 Standard Interior Includes: Manual seat and steering adjustment Cloth seats and base trim Basic audio Standard maps and navigation Center console with storage and 4 USB ports Partial Premium Interior Includes: 12-way power adjustable heated front seats Premium seat material and trim Upgraded audio – immersive sound Standard maps & navigation LED fog lamps Center console with storage, 4 USB ports and docking for 2 smartphones Premium Interior Includes: 12-way power adjustable front and rear heated seats Premium audio – 14 speakers, 1 subwoofer, 2 amps, and immersive sound Satellite-view maps with live traffic visualization and navigation In-car internet streaming music & media Internet browser Location-aware automatic garage door opener LED fog lamps Center console with storage, 4 USB ports and docking for 2 smartphones All Interiors Include: Tinted glass roof with ultraviolet and infrared protection Auto dimming, power folding, heated side mirrors Music and media over Bluetooth ® Custom driver profiles 1 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 Center console with storage? Spennende. Da blir TM3 tvert aktuell igjen, hvis det blir mer ut av interiøret enn kun skjermen. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 Center console with storage? Spennende. Da blir TM3 tvert aktuell igjen, hvis det blir mer ut av interiøret enn kun skjermen. Den har jo allerede center console? Men i den nye er det bare ett hull for oppbevaring. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 Den har jo allerede center console? Men i den nye er det bare ett hull for oppbevaring. Det betyr vell at de designer noe mer til bilen da bare. Så er spent på hva mer de putter inn. Hull for oppbevaring kan bety litt av hvert det. Eneste de skulle hatt, som jeg syns mangler siden de skal være "top-notch" angående tech-selskaper rundt biler, så er det jo en HUD/AR implementering. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 Det betyr vell at de designer noe mer til bilen da bare. Så er spent på hva mer de putter inn. Hull for oppbevaring kan bety litt av hvert det. Eneste de skulle hatt, som jeg syns mangler siden de skal være "top-notch" angående tech-selskaper rundt biler, så er det jo en HUD/AR implementering. Nei det er ikke noe nytt design, de fjerner bare lokk, oppbevaringsplass for telefon osv for de billige variantene. Det ligger bilder ute av dette. Ser ikke penere ut for å si det slik... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2019 Har sendt en mail i dag, ang. prisjusteringen, der de har redusert prisen for Dual Motor på 25k. Jeg har ikke fått faktura eller VIN engang, så i mine øyne så bør de justere prisen. Men det er ikke det samme som at de kommer til å gjøre det selvsagt, så spent på hva de sier Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 Har sendt en mail i dag, ang. prisjusteringen, der de har redusert prisen for Dual Motor på 25k. Jeg har ikke fått faktura eller VIN engang, så i mine øyne så bør de justere prisen. Men det er ikke det samme som at de kommer til å gjøre det selvsagt, så spent på hva de sier Jeg også. Min faktura er 300 kroner billigere som det en får for samme bil +FSD nå(droppet det enn så lenge denne gang). Regner med de bare slenger på fsd gratis til meg så slipper de avbestilling og ny bestilling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå