Gå til innhold

Tesla - kaféen

bshagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner fortsatt ikke hva broom gjorde feil, de opplyste om startprisen. Så opplyste de om minste månedspris med vinterhjul(hvor de eksplesitt sa det var inkludert vinterhjul) for så å opplse om økt mnd kost for en annen farge. Tilvalg som er helt normale å ta. 

Tenker det var ekstremt ryddig, og jeg har ingen elsk for broom overhodet. 

Lenke til kommentar

Slutt å tull. Det du skriver der er bare tull!!!!

Halvannen med 0% rente og resten rundt om Broom skreiv tydelig at det var vinterhjul eller ikke med i prisen.

Usikker om det er bra eller dårlig, men her i tråden bør man være litt nøye :D 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Hanhijnn skrev (11 minutter siden):

https://www.motor.no/aktuelt/tesla-med-kampanjerente-pa-nye-model-y/313779

Vi har en Model Y LR fra mars 2022. Hadde tenkt å oppgradere til Juniper LR om et år ca.

Hva tenker folket nå? Bør jeg hoppe på dette tilbudet, eller ha is i magen og holde meg til den opprinnelige planen?

Ønsker kun seriøse svar, så haterne og trolla kan finne på noe annet.

Jeg sier go, siden jeg gjorde det samme selv 😛 er vell ca 70 000 rabatt om en kun ser på rente. Tviler på at prisene skal ned tilsvarende snart og da må en betale rente igjen. 

Tror det er en skvis en må ta muligheten ut av, det var iallefall min tanke :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Hanhijnn skrev (10 minutter siden):

https://www.motor.no/aktuelt/tesla-med-kampanjerente-pa-nye-model-y/313779

Vi har en Model Y LR fra mars 2022. Hadde tenkt å oppgradere til Juniper LR om et år ca.

Hva tenker folket nå? Bør jeg hoppe på dette tilbudet, eller ha is i magen og holde meg til den opprinnelige planen?

Ønsker kun seriøse svar, så haterne og trolla kan finne på noe annet.

Det er jo vanskelig å spå hvordan prisene vil være om et år. Om salget tar seg nok opp kun basert på rentekampanje så er det lurt å kjøpe nå. Om de ikke er fornøyd med salget og utfører ytterligere priskutt det neste året så er det lurt å vente. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Hanhijnn skrev (1 time siden):

Det er nesten så man må vurdere å framskynde byttet til Juniper... 🤔

Siden Tesla selger vesentlig færre biler i Europa og Norge etter at Trump ble gjeninnsatt, enn før, så er det all grunn til å forvente noen kraftige prisfall og kampanjer i tida framover. Kjøper du nå, så kan det hende du kjøper rett før et prisfall. Følg med. Jeg spår ofte rett når det ikke er basert på gjetninger men analyser. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Simen1 skrev (9 minutter siden):

Siden Tesla selger vesentlig færre biler i Europa og Norge etter at Trump ble gjeninnsatt, enn før, så er det all grunn til å forvente noen kraftige prisfall og kampanjer i tida framover. Kjøper du nå, så kan det hende du kjøper rett før et prisfall. Følg med. Jeg spår ofte rett når det ikke er basert på gjetninger men analyser. :)

Men en får gjerne ikke priskutt i tillegg til 0% rente. Nå får de en del som henger seg pga rentekampanje, så når den er over så kommer gjerne tilsvarende priskutt men da uten rentekampanje. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Simen1 skrev (53 minutter siden):

Godt poeng. Må med i vurdæringen. Men @ProphetSe7en har også et tilsvarende godt poeng. 🤔 Må innrømme at jeg er usikker akkurat nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...