Gå til innhold

Tesla - kaféen

bshagen

Anbefalte innlegg

Det har vært oppfordret tidligere til å dra BMW-praten ut av denne Tesla-tråden da det tok overhånd, men det har blitt fullstendig ignorert.

Nå håper jeg moderatorene tar en skikkelig opprydning, og at det blir reagert med en advarsel til opptil flere som har vært inne i tråden og fortsatt BMW-diskusjonen selv etter oppfordringene.

Har selv opplevd å få kjeft for å snakke om Tesla i elbiltråden, selv om det helt klart er en elbilprodusent, så synes ikke i det hele tatt at det er unfair om det nå reageres.

Peker ikke spesifikt på noen, selv om dere alle er klar over hvem det gjelder. Og før beskyldningene kommer, nei jeg har ikke rapportert noen, selv om jeg egentlig burde ha gjort det!

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uansett hvordan km logges i forskjellige apper og oversikt over turer og teip tellere så skal totalt antall km på bilen stemme og være totalt uavhengig av stopp og fart.

Man kan jo ikke i teorien ha biler som har gått 200000 men som viser 0 på totalen.

Har ikke sjekket på min, men tipper den stemmer på en prikk. Slik speedometeret gjør 

Og den saken der lukter det bullshit av. Snakker om tynn suppe. Hvertfall hvis de ikke har mer enn det som er presentert av beviser.

Men så hadde eg jo faktisk ikke blitt sykt overrasket om Tesla har valgt å registrere km på en annen måte enn de andre.

Lenke til kommentar
Bjerknez skrev (37 minutter siden):

Det var jeg som startet "BMW praten", men kuj fordi temaet kunne dreie seg om det samme som med Tesla. Noe som det nå viser seg å ikke være allikevel. 

Så da beklager jeg, å alle BMW relaterte poster kan derfor bare slettes for min del. 

Helt fin start men etterhvert var det jo som å komme inn i en support tråd for bmw i4 m50. Er jo kanskje der det går an å stoppe neste gang....

Lenke til kommentar
Jotun skrev (4 minutter siden):

Helt fin start men etterhvert var det jo som å komme inn i en support tråd for bmw i4 m50. Er jo kanskje der det går an å stoppe neste gang....

Det er nettopp det jeg og reagerte på. Likevel har det som sagt fortsatt etter at det ble bedt om å stoppes og flyttes til egen BMW vs Tesla-tråd, eller flytte det til elbiltråden, som er mer egnet til å diskutere forskjell og likheter mellom forskjellige elbiler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...