Complexity Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 22 minutes ago, bshagen said: Nei, hva er dette for noe? Ny tekst på nettsiden til Tesla. Og litt info i kildekoden. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2019 Finner ikke dette inne på sidene jeg. Kan du linke meg? Lenke til kommentar
Panneband Skrevet 18. desember 2019 Del Skrevet 18. desember 2019 1 hour ago, bshagen said: Finner ikke dette inne på sidene jeg. Kan du linke meg? Innpå Oppgraderinger på Tesla siden, dukker kun opp dersom du ikke har FSD. Har FSD og den kommer ikke opp her heller. Lenke til kommentar
Panneband Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 Da var den live folkens, any takers? ? 1 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 Har 'oppgradert autopilot' og jeg har tilgang til denne oppgraderingen. Bare synd jeg ikke får brukt den til noe før sommerskoene er på igjen. ? Fristende, har ikke kjøpt julepresang til meg selv ennå. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. desember 2019 Del Skrevet 19. desember 2019 0-60 mph på 3.73sekunder etter å ha betalt på LR AWD. Synes fortsatt prisen var litt stiv altså.. og ingen som nevner track mode heller. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2019 (endret) Finner ingenting inne på min profil jeg, absolutt ingenting, ingen "Oppgrader" noen steder. Ikke noe i shopen heller. Lei av å leite, sikkert bare jeg som har lav IQ som ikke finner frem. For ordensskyld; jeg har FSD EDIT: Fant den nå. Kan absolutt være interessant, særlig om det kommer Track Mode Endret 19. desember 2019 av bshagen Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 20. desember 2019 Del Skrevet 20. desember 2019 Quote How Tesla proved the haters wrong The 2020s could be even better for Tesla than the 2010s. https://arstechnica.com/cars/2019/12/tesla-stock-just-hit-a-new-record-of-400-heres-one-reason-why/?comments=1 Dette gjorde godt å lese 1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 (endret) Liten drag race video Etter det jeg kan se, nyeste model av Porsche GT3 RS med 500-520hk. Denne koster 3 mill ny i Norge, da er det imponerende at en bil som koster like mye som en godt utstyrt Skoda klarer å holde unna Endret 21. desember 2019 av Simkin 2 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 Noen her som bruker Scan My Tesla? Frister å bestille kabel men blir Tesla gretten på garanti og slikt tro? Har en 8" nettbrett som passer perfekt bak rattet. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2019 Hvordan skal Tesla få vite om det? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 4 minutes ago, bshagen said: Hvordan skal Tesla få vite om det? Må jo fysisk plugge ut en kabel i midtkonsollen, antar det kansje logges en plass at man har tuklet.. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2019 Scan my Tesla "tukler" jo ikke med noe annet enn den kabelen. Den leser bare av data, ser ingen grunn til at dette blir en garantisak Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 4 minutes ago, bshagen said: Scan my Tesla "tukler" jo ikke med noe annet enn den kabelen. Den leser bare av data, ser ingen grunn til at dette blir en garantisak Nei tenker mer om man skulle få noe teknisk problem i ettertid og Tesla kan slå seg vrang for at man har tuklet med ledningsnettet. Men kommer nok til å kjøpe. Surt man må bestille fra utlandet med dertil fortolling. Norske forhandlere burde jo få inn slikt snart, er jo bare en enkel kabel. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2019 Akkurat på slike ting så haaater jeg at jeg bor i Norge. For om én forhandler tar inn noe sånt i Norge, så er det til 2x prisen av eBay. Det er prisen vi må betale for å ikke være en del av EU samt at vi er så små som vi er. Ikke at jeg ønsker at vi skal bli medlemmer av EU altså, det er bare småtteri, men sure 100-lapper åkkesom Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 On 12/21/2019 at 6:54 PM, Simkin said: Liten drag race video Etter det jeg kan se, nyeste model av Porsche GT3 RS med 500-520hk. Denne koster 3 mill ny i Norge, da er det imponerende at en bil som koster like mye som en godt utstyrt Skoda klarer å holde unna Utrolig dårlig start av Porschen, jeg får det ikke til å stemme særlig bra.. 911 GT3 RS skal gjøre 0-100 på 3,2 mens Model 3 Performance etter hva jeg finner skal bruke 3,3.. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Snylter skrev (36 minutter siden): Utrolig dårlig start av Porschen, jeg får det ikke til å stemme særlig bra.. 911 GT3 RS skal gjøre 0-100 på 3,2 mens Model 3 Performance etter hva jeg finner skal bruke 3,3.. Ja stusset litt på det samme, men det er jo en ting som er veldig fint med Tesla/elbil. Reproduserbarheten er utrolig god, i motsetning til "fossilene" som ofte trenger høyt erfarne sjåfører for å oppnå maks uttak. 3 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 32 minutes ago, Salvesen. said: Ja stusset litt på det samme, men det er jo en ting som er veldig fint med Tesla/elbil. Reproduserbarheten er utrolig god, i motsetning til "fossilene" som ofte trenger høyt erfarne sjåfører for å oppnå maks uttak. I motsetning til biler med manuelt gir mener du? I dette konkrete tilfellet virker det som han som lagde videoen har en tendens til å skulle kjøre mot raske 2WD-biler som ikke får nok grep i starten.. Sikkert medlem av Menigheten. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Snylter skrev (1 minutt siden): I motsetning til biler med manuelt gir mener du? I dette konkrete tilfellet virker det som han som lagde videoen har en tendens til å skulle kjøre mot raske 2WD-biler som ikke får nok grep i starten.. Sikkert medlem av Menigheten. Nei jeg mener generelt sett fossiler med krefter, de er veldig dårlig til å holde kontroll på optimal kjøring. Det er ingen hemmelighet at dette er langt enklere med elmotorer og god styring. Selvfølgelig, menigheten. Helt klart! 8 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 1 hour ago, Salvesen. said: Nei jeg mener generelt sett fossiler med krefter, de er veldig dårlig til å holde kontroll på optimal kjøring. Det er ingen hemmelighet at dette er langt enklere med elmotorer og god styring. Ja, det er selvsagt enklere å styre momentet ut nøyaktig med elektrisk drift. Når det er sagt er det fullt mulig å få det ganske så bra med forbrenningsmotor og mekanisk drivverk også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå