Syar-2003 Skrevet tirsdag kl 17:44 Del Skrevet tirsdag kl 17:44 Det begynte med en person (K A Wold) forsikringsagent , et enkeltmannsforetak. Og vervet man nye kunder ble man visst belønnet med redusert egen premie. Det gikk rykter om at det ble gitt spesielt gode priser til mann over 45 bosatt i Asker og Bærum. Selve forsikringene (forsikringsgiver) er IF. Så de står for behandling og oppgjør. Så har man dårlige erfaringer med IF og av en eller annen grunn ikke ønsker disse så bør man stå over CoverMyEV https://covermyev.com/Omoss Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden https://elbilforum.no/index.php?topic=67753.0 https://elbilforum.no/index.php?topic=44156.0 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden Hm vikrer å være lite negativt å hente, dog er jeg skeptisk til alle de forskjellige selskapene de har vært agenter for har lest nemi, frende, if og storebrand. Men mulig det er normalt? Har absolutt ingen kjennskap til dette overhodet. Var heller ikke særlig imponert over vilkårene over, 15 dager med leiebil kan bli snaut! Har vell 60 i dag om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden CoverMy EV detaljerte vilkår finner man her: https://covermyev.com/ResourceServlet/qe803d946d0147a8b4501d29b243fb9c https://covermyev.com/ResourceServlet/x8bf7ca73d314fccb875a959b1b51c6e 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Hanhijnn skrev (7 minutter siden): CoverMy EV detaljerte vilkår finner man her: https://covermyev.com/ResourceServlet/qe803d946d0147a8b4501d29b243fb9c https://covermyev.com/ResourceServlet/x8bf7ca73d314fccb875a959b1b51c6e Ser det står personlibil premium på siste link. Er dette inkludert leiebil? Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Salvesen. skrev (2 minutter siden): Ser det står personlibil premium på siste link. Er dette inkludert leiebil? Godt spørsmål. Jeg vet ikke hva de legger i det. Send en mail til [email protected] og spør. 1 Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden kremt skrev (På 17.3.2025 den 16.55): Da bør du kanskje sjekke igjen med dagens priser, ting har gått opp noe enormt. En forsikring som kostet meg 9 tusen for 6 år siden skulle de nå ha over 17500 for, da byttet jeg. Det meste av slikt har gått opp hvertfall 10 % i året de siste 5 årene. Var i møte med et analyseselskap vedr forsikringspriser, og el-bil kommer til å øke voldsomt i pris. Eksempelvis har medianprisen på model 3 i oslo (størst referansegruppe), gått fra 7500kr til 20.000kr på to år. Elbiler har mye dyrere skader i snitt ift bensin/disel. 1 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Ser ut som vandalene har gitt opp her hjemme, men klovnene fortsetter i usa. Slås heldigvis hardt ned. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden ps5 skrev (5 minutter siden): Ser ut som vandalene har gitt opp her hjemme, men klovnene fortsetter i usa. Slås heldigvis hardt ned. Det morsomste er jo at disse vandalene tror de er de bedre "personene".. Mye hjerneskade ute å går om dagen.. 3 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden ps5 skrev (7 timer siden): Ser ut som vandalene har gitt opp her hjemme, men klovnene fortsetter i usa. Slås heldigvis hardt ned. Ville ikke bli overrasket om det viser seg at eierne i mange av tilfellene står bak "vandalismen" selv. 2 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden 21 minutes ago, frohmage said: Ville ikke bli overrasket om det viser seg at eierne i mange av tilfellene står bak "vandalismen" selv. Nå fanges jo disse eksemplene på sentry mode og bures tidvis faktisk inne, så det høres vel ikke helt sansynlig ut. Men selvsagt finnes det alltid unntak. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden ps5 skrev (44 minutter siden): Nå fanges jo disse eksemplene på sentry mode og bures tidvis faktisk inne, så det høres vel ikke helt sansynlig ut. Men selvsagt finnes det alltid unntak. Joda, men jeg tror Teslahatet er overdrevet. Folk har gjort hærverk på sine egne og andres biler til alle tider. 1 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden 2 minutes ago, frohmage said: Joda, men jeg tror Teslahatet er overdrevet. Folk har gjort hærverk på sine egne og andres biler til alle tider. Anbefaler å faktisk se videoen som ble postet. Dette er rett ut ganske sjokkerende. Se også etter mønster i hvem som utfører lakk-skader, det er en ganske spesifikk gruppe.(Antagelig lite overlapp med de som kaster molotow cocktails). Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Mitt førsteintrykk etter å ha sett testen er at jeg liker utseendet på den. Litt kjipe og små felger synes jeg. Denne fortjener mer beefy hjul etter min mening. Forbruket er jo fortsatt i en egen klasse i følge testeren. Det jeg ikke likte var det spartanske interiøret. Jeg synes bare det ser litt simpelt ut. Vertfall er det flrsteintrykket etter å ha sett videoen. Ikke ser det ut til at den har utvidet lårstøtte heller på setene. Noe vertfall jeg setter pris på. ikke noe HUD display heller. 590ish tusen kroner for testmodellen som er en påkostet modell i følge testeren. Jeg får ikke det inntrykket når jeg ser den. Jeg henger meg spesielt opp i hjulene som jeg synes blir litt spinkle. Alt i alt så synes jeg pris i forhold til hva man får er midt på treet. Med skikkelig hjul havner man nok brått over 600 laken og da mener jeg det også finnes mye annet spennende. Så alt i alt synes jeg det er en helt grei bil til prisen, men noe gåsehud får jeg liksom ikke. Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden AL123 skrev (På 14.3.2025 den 22.54): Jeg tror nok at årets dårlige salgstall til en viss grad skyldes gamle modeller, men ikke alt. Du har fått med deg at de stengte ned alle fabrikkene i begynnelsen av januar for å forberede produksjonslinjene for Juniper, og selve produksjonen ble satt i gang etter hvert, mens selve leveringene begynte ikke før ute i mars en gang? Hvordan kan du da påstå at "dårlig salgstall til en viss grad skyldes gamle modeller"? Ikke bare skyldes det at de skal lansere en helt ny utgave av Model Y, men i tillegg har fabrikkene vært nedstengt i lengre tid. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Bjerknez skrev (2 minutter siden): Mitt førsteintrykk etter å ha sett testen er at jeg liker utseendet på den. Litt kjipe og små felger synes jeg. Denne fortjener mer beefy hjul etter min mening. Forbruket er jo fortsatt i en egen klasse i følge testeren. Det jeg ikke likte var det spartanske interiøret. Jeg synes bare det ser litt simpelt ut. Vertfall er det flrsteintrykket etter å ha sett videoen. Ikke ser det ut til at den har utvidet lårstøtte heller på setene. Noe vertfall jeg setter pris på. ikke noe HUD display heller. 590ish tusen kroner for testmodellen som er en påkostet modell i følge testeren. Jeg får ikke det inntrykket når jeg ser den. Jeg henger meg spesielt opp i hjulene som jeg synes blir litt spinkle. Alt i alt så synes jeg pris i forhold til hva man får er midt på treet. Med skikkelig hjul havner man nok brått over 600 laken og da mener jeg det også finnes mye annet spennende. Så alt i alt synes jeg det er en helt grei bil til prisen, men noe gåsehud får jeg liksom ikke. Glemte du å sitere noe? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Markiii skrev (Akkurat nå): Du har fått med deg at de stengte ned alle fabrikkene i begynnelsen av januar for å forberede produksjonslinjene for Juniper, og selve produksjonen ble satt i gang etter hvert, mens selve leveringene begynte ikke før ute i mars en gang? Hvordan kan du da påstå at "dårlig salgstall til en viss grad skyldes gamle modeller"? Ikke bare skyldes det at de skal lansere en helt ny utgave av Model Y, men i tillegg har fabrikkene vært nedstengt i lengre tid. Ganske morsomt å si årets dårlige salgstall når Tesla sannsynligvis har 50% av bilene de selger på første og andre plass for mars og snart for året🤣 blir ikke mer brain rot en det(føyer seg etter hva overskriftene sier) Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Salvesen. skrev (Akkurat nå): Glemte du å sitere noe? Jeg la inn en video av en test av nye Model y, men så dukket det opp ett par poster i mellomtiden før jeg svarte på videoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå