Gå til innhold

Tesla - kaféen

bshagen

Anbefalte innlegg

For å komme seg litt vekk i fra denne surmagra synsingen så kan jeg jo liste opp det jeg finner i nettbanken ang forsikringspriser makset ut med alt inkludert og rundt 12-16k km(innenfor normalen)

Model 3 SR highland 1049/1150 pr måned

Model S Plaid(2024) 1501 pr måned

Model Y(2023) 1041 pr måned

Model 3 performance(2021) 883 per måned

Lengre bak kommer jeg ikke ser det ut som. 

Så neida, Tesla er ikke særlig dyrt på forsikring om en sjekker litt rundt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Bjerknez skrev (10 timer siden):

Har sjekket tidligere. Min bil kom på 1100 kr. Ink. Avgift. Noe billigere enn i dag, men hvis jeg flytter forsikringen dit mister jeg noe samlerabatt og de andre forsikringene min dyrere. 

ikke kan jeg flytte boligforsikring og alt det andre for å få enda bedre priser heller da det virker som om dem kun forsikrer biler. 

Jeg har sjekket veldig mange steder og hos meg ble Gjensidige billigst. Mennjeg sjekker hvert år. 

Ekspander  

Det er bra, viktig å sjekke forsikring for best pris og best vilkår. Kan dog se ut som coverme har dårligere vilkår en andre ift topp forsikring ref kommentarer over så ikke sikkert jeg skifter likevel :)

Personlig har jeg  veldig få forsikringer og mange av de er "låst" til gode avtaler slik at jeg ikke har noe samlet. 

Lenke til kommentar
  Salvesen. skrev (21 timer siden):

Bare jeg som grøsser av en pensjonist som sitter på nettforum å snakker om å få benneren av baken på en bil? Eller mangelen på å få det? 🤢

Ekspander  

Det er nok flere som grøsser av at en middelaldrende mann som hevder å ha både prima utdannelse og jobb ikke gidder å bruke 5 min på å orientere seg om hva som skjer i verden. Håper ikke det er en generell tendens i samfunnet.

Når det er sagt så henviste innlegget mitt til en bruker som var helt i ekstase over å ha prøvekjørt en middels MPV med et utseende kun en mor kan elske, og som deretter tapetserte en helside med bilder og lyriske vendinger om hvor fantastisk denne bilen og opplevelsen var. Det virket nesten som at inlegget var skrevet med venstrehånden, derav kommentaren...

• Liker 1
Lenke til kommentar
  AL123 skrev (8 timer siden):

Det er nok flere som grøsser av at en middelaldrende mann som hevder å ha både prima utdannelse og jobb ikke gidder å bruke 5 min på å orientere seg om hva som skjer i verden. Håper ikke det er en generell tendens i samfunnet.

Når det er sagt så henviste innlegget mitt til en bruker som var helt i ekstase over å ha prøvekjørt en middels MPV med et utseende kun en mor kan elske, og som deretter tapetserte en helside med bilder og lyriske vendinger om hvor fantastisk denne bilen og opplevelsen var. Det virket nesten som at inlegget var skrevet med venstrehånden, derav kommentaren...

Ekspander  

Hahahaha ekte creep, forøvrig er jeg ikke per definisjon middeladrene. Jeg blir 36 i sommer. Men drar absolutt på årene! 

Endret av Salvesen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...