AL123 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Duriello skrev (Akkurat nå): Er poenget at du skal få bennern av en bil? 🙄 Nei, derav spørsmålet... 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) Hvorfor så mye hat folkens? Kan ikke dem som hater Tesla bare finne på noe annet da? Tesla er og blir i mine øyne en mainstream elbil i billigsegmentet. Det betyr ikke at bilen er dårlig, for det er mye bil for pengene mener jeg. Jeg har bare to problemer med Tesla å det er at det er så mange av dem at jeg er dritt lei dem. Å nå har man alt det politiske som slker rundt bilen også som ødelegger. Men dårlig bil vil jeg så absolutt ikke si at det er. Når det gjelder designet så på Model Y så blir jeg ikke bergtatt, men den er heller ikke stygg ut fra bildene jeg har sett. Men merker at den må vokse litt på meg... Har kun sett den på bilder å det gir ofte feil inntrykk da hatere gjerne ønsker å vise bilder fra de værste vinklene. Så selv om jeg neppe kommer til å kjøpe Tesla, så er jeg åpen for å diskutere Tesla på en noenlunde konstruktiv måte. Endret 1 time siden av Bjerknez 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå