Gå til innhold

Tesla - kaféen

bshagen

Anbefalte innlegg

Complexity skrev (6 minutter siden):

Sort var gratisfargen før, så endret de til at hvit var gratis fra sånn 2021 eller noe. Så alle som ikke er så nøye på det har bare valgt det billigste og derfor er det overflod av dem..

Cherry red er skikkelig snasen i visse situasjoner, og litt døll i andre.

tesla-model-y-midnight-cherry-red.thumb.jpg.6b53b3a5162e348756505e26179098a0.jpg

Men den var kansje litt limited eller noe for er vel kun Ultra Red på Juniper.

Jeg er i utgangspunktet ikke fan av rød, men den cherry red var veldig fin ja. Denne eller Stealth Grey. Kan hende jeg hadde lent meg mer mot Cherry red faktisk.... 

Endret av Bjerknez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snowleopard skrev (14 minutter siden):

Skulle jeg hatt, tror jeg at jeg hadde endt opp med LR RWD i enten Stealth Gray eller Ultra Red, da begge fargene er nydelige. Det som hadde vært kult, er Ultra Red med 2 fete striper over panser, tak og bagasjelokk i Stealth Gray.

For min del er det kun LR AWD som hadde vært aktuell. Gjerne i en performance utgave. Men jeg ville hatt atørre felger enn det den kan bli levert med. Hjulene ser litt små ut på den bilen synes jeg. 

Lenke til kommentar
Bjerknez skrev (27 minutter siden):

For min del er det kun LR AWD som hadde vært aktuell. Gjerne i en performance utgave. Men jeg ville hatt atørre felger enn det den kan bli levert med. Hjulene ser litt små ut på den bilen synes jeg. 

Har ikke bruk for AWD, så kan bruke de 30K i forskjell for å bertale for Ultra Red i tilfelle. En langt penere farge enn Cherry Red i mine øyne!

Enig i at det er penere med litt større felger og litt mindre gummi, men når det går på bekostning av rekkevidde, så velger jeg heller "små" felger. Hjulene inkludert dekk blir jo stort sett samme størrelsen uansett. Så vinner man litt komfort med på kjøpet.

Men jeg skulle gjerne hatt noen penere felger, f.eks. samme stil som de man kan oppgradere til, men i Stealth Grey farge i stedet. Vil ikke ha helt sorte, og ihvertfall ikke aluminiumsgrått på de to fargene jeg kunne tenkt meg bilen i. Velger man en lys farge derimot, så vil nok aluminiumsgrått passe greit!

Lenke til kommentar

Cherry red er veldig mørk, skikkelig mørk faktisk. Ganske sjelden å se den. Sort, hvit og quicksilver er det mye av. Alle taxi er hvite. Quicksilver er ganske flat og kjedelig, ble fort lei den. Fargeutvalget på tesla er vel ikke all verden, de satser på å ha det enkelt. Så alternativet blir kanskje farge folie. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...