Zeph Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Fleirtalet av TMY solgt i mars er den gamle modellen med rabatt iht. teslastats.no. Det tok seg opp med Juniper denne veka, men blir interessant å sjå kor mykje dei selger når tilbodslageret er tomt og alternativet er den 60-80k dyrare Juniper. Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Zeph skrev (Akkurat nå): Fleirtalet av TMY solgt i mars er den gamle modellen med rabatt iht. teslastats.no. Det tok seg opp med Juniper denne veka, men blir interessant å sjå kor mykje dei selger når tilbodslageret er tomt og alternativet er den 60-80k dyrare Juniper. Nå er jo den 60-80k dyrere Juniper en vesentlig bedre bil enn gamle Y husk, så tror den kommer til å selge forholdsvis greit den også. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Ser ut som kun 100 juniper registrert så langt. Ennå ikke sett noen på vegene her i området. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Da har jeg også fått testet juniper! for en bil! Som vanlig er alt litt bedre, og fra sist Y er masse mye bedre. Støy nivået er bra, kjøre komfort, interiør er langt bedre og bedre en highland også. fant også noen påskeegg i software som at justering av regen er tilbake! usikker på blinke spaken, den er utrolig simpel. Kun ett steg ikke de normale to stegene. Gir meg ingenting egentlig. forbruket lover også veldig bra! 1,7 i snitt for en leiebil på vinterhalvåret gir håp for under 1.5 i snitt for året med mitt kjøremønster. alt i alt en sinnsykt god bil:) så nå må jeg bare holde kjøpe fingeren i sjakk 😅 3 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden @Salvesen. Digg! Gleder meg som en unge til jeg får min. Håper den kommer ila uka 😁 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Papirkurven skrev (1 minutt siden): @Salvesen. Digg! Gleder meg som en unge til jeg får min. Håper den kommer ila uka 😁 Helt rå bil på alle måter. Jeg sier det samme hver gang, men jeg mener det også selv om jeg åpenbart er en fanboy. Jeg har hatt en 2021(tror jeg) Y, og forskjellen er enorm! Forskjellen fra min nåværende highland er ikke så stor men fortsatt sykt merkbart med en gang jeg satt meg inn i min bil. Det var en skikkelig nedtur(no pun intended ift sittestilling) 😛 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden kremt skrev (1 time siden): Ser ut som kun 100 juniper registrert så langt. Ennå ikke sett noen på vegene her i området. Min lokale Tesla hadde ikke utlevert noen enda, de var "rett rundt hjørnet". De har to Tysk lagde demo biler inne, eller en til utstilling og en til test kjøring. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Må si jeg liker designet på den. Bakenden har jeg litt delte meninger om, men den vokser litt på meg. Synes egentlig den ser litt stilig ut, men likte kanskje ikke den tykke "ramma" rundt baklykten. Fronten ser også bra ut. Man ellers blir det jo en "vanlig bill" på en måte. Ingenting som anntyder det ene eller det andre. Jeg liker heller ikke den skjøten på panseret er der den er hvor den går rett opp og treffer samme skjøten som karosseriet ved siden av frontvinduet. Den hadde sett smoothere ut med et bredere panser og hatt den skjøten lenger ut på siden. Inni så anntar jeg den er helt lik som andre Teslaer? En stor skjerm i midten og et ratt? alt i alt en Model Y som ser langt bedre ut enn den gamle. Tror ikke man skal skjemmes å bli sett i en slik. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Litt kjedelig bakfra, det må jeg si. Ellers er det jo mye likt med forrige versjon. Felger også er hakket styggere etter min mening. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Bjerknez skrev (15 minutter siden): Må si jeg liker designet på den. Bakenden har jeg litt delte meninger om, men den vokser litt på meg. Synes egentlig den ser litt stilig ut, men likte kanskje ikke den tykke "ramma" rundt baklykten. Fronten ser også bra ut. Man ellers blir det jo en "vanlig bill" på en måte. Ingenting som anntyder det ene eller det andre. Jeg liker heller ikke den skjøten på panseret er der den er hvor den går rett opp og treffer samme skjøten som karosseriet ved siden av frontvinduet. Den hadde sett smoothere ut med et bredere panser og hatt den skjøten lenger ut på siden. Inni så anntar jeg den er helt lik som andre Teslaer? En stor skjerm i midten og et ratt? alt i alt en Model Y som ser langt bedre ut enn den gamle. Tror ikke man skal skjemmes å bli sett i en slik. Det er jo gode nyheter da, siden du er så lei av de gammle 😛 Så får du noe litt bedre å skue på når du er ute å kjører 😛 Men jeg likte ikke baken først heller, men den har vokst veldig på meg. Har bare sett den en gang på veien selv, men likte det jeg så og jeg likte den godt i person i dag også. Klart det er ikke noe kjempe spennende med den, og den har likheter med mange andre biler og eldre tesla. Men til å være en helt "random" vanlig bil så synes jeg den har fått ett løft Ang interiøret er alt veldig likt ja, men alt er også oppgradert. I mine øyne ser alt bedre ut, samt føles bedre. Men dette er jo ofte veldig inviduelt. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden kremt skrev (14 minutter siden): Litt kjedelig bakfra, det må jeg si. Ellers er det jo mye likt med forrige versjon. Felger også er hakket styggere etter min mening. Nå kan en jo velge de gamle felgene, helix? Men de som følger med er ikke særlig pene verken med kapsler eller uten. Men det har det vell aldri vært sånn egentlig. 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Salvesen. skrev (18 timer siden): 100% og folk vill fortsatt tenke at det går til helsikken med Tesla. alt på grunn av brain rot. Som disse første månedene av året har vist i denne tråden med mer. I og med at Musk er en tulling så HÅPER jeg jo at Tesla går til helvete. Kan ikke fatte at folk fortsatt har samvittighet til å kjøpe Tesla og sponse idiotien i USA. 8 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden DukeNukem3d skrev (Akkurat nå): I og med at Musk er en tulling så HÅPER jeg jo at Tesla går til helvete. Kan ikke fatte at folk fortsatt har samvittighet til å kjøpe Tesla og sponse idiotien i USA. Regner med du har droppet alt annet i fra USA også? Brus, mat osv? Ser deg aldri på mcdonalds igjen? 3 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Salvesen. skrev (1 time siden): Da har jeg også fått testet juniper! for en bil! Som vanlig er alt litt bedre, og fra sist Y er masse mye bedre. Støy nivået er bra, kjøre komfort, interiør er langt bedre og bedre en highland også. fant også noen påskeegg i software som at justering av regen er tilbake! usikker på blinke spaken, den er utrolig simpel. Kun ett steg ikke de normale to stegene. Gir meg ingenting egentlig. forbruket lover også veldig bra! 1,7 i snitt for en leiebil på vinterhalvåret gir håp for under 1.5 i snitt for året med mitt kjøremønster. alt i alt en sinnsykt god bil:) så nå må jeg bare holde kjøpe fingeren i sjakk 😅 Leveres den med Z på sidene også? Mot en ekstra utgift kanskje.. 4 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) Salvesen. skrev (Akkurat nå): Regner med du har droppet alt annet i fra USA også? Brus, mat osv? Ser deg aldri på mcdonalds igjen? Prøver på det ja. Har solgt unna amerikanske aksjer for en halv million kroner etter Trump sin behandling av Zelinsky. Nekter å sponse galskapen, får være visse grenser. Endret 3 timer siden av DukeNukem3d 4 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden DukeNukem3d skrev (Akkurat nå): Prøver på det ja. Har solgt unna amerikanske aksjer for en halv million kroner etter Trump sin behandling av Zelinsky. Nekter å sponse galskapen, får være visse grenser. Prøver ja.. Men du forventer at andre skal holde seg 100% i skinnet ift tesla. Å selge aksjer er jo bra for selskapene, spesielt om de ble solgt til en god pris. Selskapene er helt avhengig av kjøp og salg av bedriften om de ønsker å øke i verdi. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden DukeNukem3d skrev (3 minutter siden): Leveres den med Z på sidene også? Mot en ekstra utgift kanskje.. Nei, er ikke ett alternativt. Åpennbart, da det ikke er ett russisk militært kjøretøy. Bilen er produsert i Tyskland. 2 Lenke til kommentar
Smule8o Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 7 minutes ago, Salvesen. said: Regner med du har droppet alt annet i fra USA også? Brus, mat osv? Ser deg aldri på mcdonalds igjen? Er Musk CEO og eier 20% av McDonald's? 3 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Salvesen. skrev (3 minutter siden): Prøver ja.. Men du forventer at andre skal holde seg 100% i skinnet ift tesla. Å selge aksjer er jo bra for selskapene, spesielt om de ble solgt til en god pris. Selskapene er helt avhengig av kjøp og salg av bedriften om de ønsker å øke i verdi. Med mindre man gir fullstendig faen i alt som skjer utenfor huset sitt så kan jeg ikke fatte at man fortsatt kan kjøpe Tesla med god samvittighet. Det er en litt større investering enn å ha kjøpt amerikansk tyggegummi ved et uhell. Tesla var også noe jeg potensielt kunne gått for for en del år tilbake, men Musk har blitt en så motbydelig fyr. Han sitter der på twitter og troller en leder som har vært i krigen i årevis og forsvart landet sitt. Her er det på tide å sette fyr på teslaen og kjøpe alternativt stedet mener jeg 3 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Smule8o skrev (1 minutt siden): Er Musk CEO og eier 20% av McDonald's? Har jeg sagt det? Om du oppfattet det slik så var det ikke det jeg prøvde å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå