Syar-2003 Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Bjerknez skrev (1 minutt siden): Godt observert Nok et bevis på at det ikke er noen sensorer som klarer å redde idioter Nødbremsen stoppet jo bilen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden 11 minutes ago, Syar-2003 said: Dette er ikke parkerings assistent. Det er bmw reversing assistent. Og brukerfeil. Den har lagret de siste 50 meter du har kjørt. Den rygger akkurat der du har kjørt. Og man bruker gassen selv og må følge med at det ikke er tilkommet biler eller annet. Brukt den mange ganger siste fem årene på mine BMWer. Og nødbrems slo jo inn i den videoen. Regnet med det var noe slikt ja. Synes den rygget litt vel fort og til å være autopark. Men følte det var litt morsomt å dele da den plutselig poppet opp i feeden min på instagram 😅 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden (endret) Complexity skrev (10 minutter siden): Regnet med det var noe slikt ja. Synes den rygget litt vel fort og til å være autopark. Men følte det var litt morsomt å dele da den plutselig poppet opp i feeden min på instagram 😅 Men det gikk unna da vertfall 🤣 Endret 8 timer siden av Bjerknez Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Salvesen. skrev (1 time siden): De innser nok snart at de må justere seg ned. Dog ikke første gang jeg ser slikt der en finner kuppene hos Tesla. Dessverre ikke alle som får det med seg. Kanskje, men så fort Tesla har solgt ut restlageret av den gamle modellen så er prisane på ny Juniper målestokken. Blir bilen liggande ute til då så kan dei få solgt til den prisen. Ikkje sikkert alle kjøparane har kontroll på prisane til Tesla heller. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Zeph skrev (3 minutter siden): Kanskje, men så fort Tesla har solgt ut restlageret av den gamle modellen så er prisane på ny Juniper målestokken. Blir bilen liggande ute til då så kan dei få solgt til den prisen. Ikkje sikkert alle kjøparane har kontroll på prisane til Tesla heller. Absolutt! Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden En rekke annonser er 6-8 måneder gamle, så kjøperne er nok godt orientert om hva bilene er verdt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå