Kahuna Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Da ser det ut som de første norske kundene fikk bilene sine på Lørdag. https://www.tocn.no/2019/02/jubeldag-for-model-3/#more-12023 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2019 Jeg kjører forbi kaia i Drammen hver dag, og det ligger en bilbåt der nå, og jeg har observert lastebiler med Teslaer som kommer kjørende ut. Tror det er mange som får en fin uke denna uka ja Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Gleder meg til det er min tur! Håper på levering tidlig mars, er ikke i landet før tredje uansett:) Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Har du en veldig tidlig reservasjon, Salvesen? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Har du en veldig tidlig reservasjon, Salvesen? Reservert fra første dag, men jeg måtte vente en da før jeg fikk konfigurert så er godt bak i køen.. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Det virker nesten som de som reserverte først er de som får levering sist... Lenke til kommentar
oophus Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 (endret) Det virker nesten som de som reserverte først er de som får levering sist... Handler sikkert om konfigurasjon, og hvor "normal" den konfigurasjonen man valgte er. Sort bil blir sikkert produsert først siden det er flest som skal ha den, osv? Endret 18. februar 2019 av oophus3do Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2019 Fargene er blandet sånn sett, ikke hørt noe om at det er "sort først" og den første norske bilen var grå Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Det er ikke så mange mulige kombinasjoner av Model 3, så jeg tviler på at det veldig avgjørende. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Fargene er blandet sånn sett, ikke hørt noe om at det er "sort først" og den første norske bilen var grå Tok bare farge som et eksempel. Det kan jo godt hende det er andre valg som blir utslagsgivende - tipper jeg. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2019 Det nok noe i det ja, derav den forenklede utstyrs-listen. Men lurer på om det er mange av de som bestilte først som gjorde endringer, eller som har ventet med å konfigurere også? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Da ser det ut som de første norske kundene fikk bilene sine på Lørdag. https://www.tocn.no/2019/02/jubeldag-for-model-3/#more-12023 Så en Model 3 ved Lysaker i slutten av forrige uke. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2019 Jeg gleder meg som et lite barn til å ta i mot min. Samtidig så er det litt trist at den bilen jeg skal ha, kommer jeg til å møte sikkert 20 ganger innen jeg når sentrum Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Så en Model 3 ved Lysaker i slutten av forrige uke.Et mindre antall biler har vært tilgjengelig for prøvekjøring i 2-3 uker allerede. Kan ha vært en av dem, er alle Røde P-varianter? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2019 Kan være det ja, Lysaker er vel ikke langt unna et showroom tror jeg. Ellers så kan en demobil være blå også, Drammen har både en blå og en rød Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Kan følge med på antall registrerte model 3 her: https://teslastats.no/?fbclid=IwAR20GTaVMbDfify7zqL9i1T-BTVcsNZJG9-srAcR3i316HYTfP0xYJxwbRc 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2019 (endret) Kan forøvrig nevne at båten er borte i fra kaia i Drammen nå. Så den er nok på vei tilbake til Nederland for flere EDIT: Skal jeg være ærlig, så veit jeg ikke om det var akkurat den båten da. Men jeg liker å tro det i alle fall Endret 18. februar 2019 av bshagen Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2019 Hoho! Så en hvit Model 3 Performance i dag. Den var lekker i hvit Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Hoho! Så en hvit Model 3 Performance i dag. Den var lekker i hvit Herregud jeg gleder meg til min hvite P kommer! Så forresten en rød model 3 i stuttgart i dag. Usikker på versjon. Så bra ut på veien! 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2019 Syns i grunn Model 3 kler fargene bedre og enklere enn både S og X. Man kan nesten ikke ta feil av noen av de, syns jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå