knipsolini Skrevet tirsdag kl 22:49 Del Skrevet tirsdag kl 22:49 Snowleopard skrev (2 timer siden): Her kan han både tjene godt dersom ny kjøper betaler mer enn han ga for de. Men han kan og tape om aksjekursen ramler i gulvet og blir verdt mindre enn innløsning prisen. Man kan vel ikke tape på en opsjon, det er bare å ikke innløse den om kursen er for lav. Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet i går, 00:03 Del Skrevet i går, 00:03 knipsolini skrev (1 time siden): Man kan vel ikke tape på en opsjon, det er bare å ikke innløse den om kursen er for lav. Jeg har da ikke påstått det heller. Selvsagt må du innløse den for å kunne realisere et tap. Men da i form av at du må selge de konverterte opsjonene, nå aksjer, til en lavere kurs enn den du innløste den for. Så kan nok noen si man tapte om man ikke innløste, og aksjekursen stiger forbi innløsningskursen på et senere tidspunkt. Opsjoner har ofte en innløsningsfrist, så man kan normalt sett ikke sitte og vente til aksjekursen har steget så mye at man ønsker å konvertere og selge med en gang fordi man frykter at kursen nå skal ramle igjen. Dessuten må man uansett ta hensyn til beskatningen, for å se om et raskt salg skal lønne seg. 1 Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Man får visst «data limit» hvis man kikker for lenge på de lagrede dashcam videoene 😅 har ikke fått kikka igjennom de på en stund så jeg satt og kikka litt lenge. Visste ikke det var en greie. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden 1 hour ago, Emsal said: Man får visst «data limit» hvis man kikker for lenge på de lagrede dashcam videoene 😅 har ikke fått kikka igjennom de på en stund så jeg satt og kikka litt lenge. Visste ikke det var en greie. Gjelder det om bilen er tilkoblet WiFi også? Ikke fått testa det der enda siden de ikke klarer å knø det ut til Android appen.. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 14 minutes ago, Complexity said: Gjelder det om bilen er tilkoblet WiFi også? Ikke fått testa det der enda siden de ikke klarer å knø det ut til Android appen.. Den var i rekkevidde hvert fall. Kan ikke bekrefte det helt. Men har typisk hatt WiFi på plassen den stod. Så tror det også gjelder om den er koblet til WiFi. Vet ikke om det at jeg lastet ned en del klipp siden jeg ikke har skjønt hvor den starter og slutter når man trykker lagre 30 sek. Gikk noen nedlastinger der. 😅 Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden 1 minute ago, Ayrton said: Kanskje de bare hadde dysleksi og skulle skrive «x»? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Ayrton skrev (21 minutter siden): Og disse folkene tenker de er bedre enn bileieren osv. helt sykt. når ser vi den første konfrontasjonen? Tipper det ikke er lang tid igjen og redd for utfallet:/ Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Salvesen. skrev (4 minutter siden): Og disse folkene tenker de er bedre enn bileieren osv. helt sykt. når ser vi den første konfrontasjonen? Tipper det ikke er lang tid igjen og redd for utfallet:/ Det betyr bare el kraft! Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Trestein skrev (9 minutter siden): Det betyr bare el kraft! Hva mener du her? Jeg forstår ikke hva du prøver å si. Slik oppførsel er ikke akseptabel i mine øyne, uansett hvor mye man har i mot Tesla og Elon Musk, så skal man ikke tillate at eierne blir utsatt for vandalisme eller hets. Er du enig? Lenke til kommentar
Trestein Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Snowleopard skrev (Akkurat nå): Hva mener du her? Jeg forstår ikke hva du prøver å si. Slik oppførsel er ikke akseptabel i mine øyne, uansett hvor mye man har i mot Tesla og Elon Musk, så skal man ikke tillate at eierne blir utsatt for vandalisme eller hets. Er du enig? All tagging av andres biler er vandalisme. Det er vi enige om Poenget mitt var bare at slike symboler ble brukt for el kraft rett før 2 verdenskrig. Bare sjekk Oslo lysverker https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/0EdbO2/den-legendariske-porten-med-hakekorsene-kommer-til-aa-bestaa-sverre-landmark 2 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå