Salvesen. Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden Da blir det full selvkjøring i 2025 fra Tesla! https://eu.usatoday.com/story/money/investing/2025/01/29/tesla-earnings-elon-musk/78031270007/ 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Salvesen. skrev (1 time siden): Da blir det (kanskje) full selvkjøring i 2025 fra Tesla! https://eu.usatoday.com/story/money/investing/2025/01/29/tesla-earnings-elon-musk/78031270007/ Fiksa den litt. Me veit jo at Musk tidvis er tidsoptimist. 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Zeph skrev (15 minutter siden): Fiksa den litt. Me veit jo at Musk tidvis er tidsoptimist. Ja hadde ikke blitt overrasket om det drar inn i 2026 men denne gangen står nok tiden mest på myndighetene 1 Lenke til kommentar
trikola Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden 23 hours ago, Salvesen. said: Nå begynner FSD virkelig å gi verdi! Har alltid lurt på om de ikke også kunne kjøre konvoi opp i biltransportskipene i utskipingshavn. Måtte jo egentlig være det letteste i verden. Eller gjør de det? Mener å vite at generelt kjøres biler ombord av 1 sjåfør pr bil og sjåførene kjøres så tilbake til neste 'bil-batch' med småbusser. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden trikola skrev (1 time siden): Har alltid lurt på om de ikke også kunne kjøre konvoi opp i biltransportskipene i utskipingshavn. Måtte jo egentlig være det letteste i verden. Eller gjør de det? Mener å vite at generelt kjøres biler ombord av 1 sjåfør pr bil og sjåførene kjøres så tilbake til neste 'bil-batch' med småbusser. Tja nå kjenner jeg ikke til disse roro skipene så godt, men jeg regner med de ikke er like inni alle sammen, og ikke følger en standard så da er det jo litt krevende å få bilene til å forstå disse skipene når de er trent på veiene rundt om i verden. Men umulig er det absolutt ikke! I tillegg er det kanskje en konflikt ift at de som kjører bilene inn/ut av skipet ikke nødvendigvis er Tesla ansatte og kommer til å sette ned foten for manglende arbeid. Var jo streik i lastenæringen for en stund siden som varte lenge pga skipene ønsket å laste/losse selv om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
AL123 Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Salvesen. skrev (3 timer siden): Da blir det full selvkjøring i 2025 fra Tesla! https://eu.usatoday.com/story/money/investing/2025/01/29/tesla-earnings-elon-musk/78031270007/ Ok! 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden (endret) Vurderer Tesla andre merker i innbytte om man skal ha ny Tesla? Endret 8 timer siden av Windoge Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Salvesen. skrev (2 timer siden): Tja nå kjenner jeg ikke til disse roro skipene så godt, men jeg regner med de ikke er like inni alle sammen, og ikke følger en standard så da er det jo litt krevende å få bilene til å forstå disse skipene når de er trent på veiene rundt om i verden. Men umulig er det absolutt ikke! I tillegg er det kanskje en konflikt ift at de som kjører bilene inn/ut av skipet ikke nødvendigvis er Tesla ansatte og kommer til å sette ned foten for manglende arbeid. Var jo streik i lastenæringen for en stund siden som varte lenge pga skipene ønsket å laste/losse selv om jeg ikke husker helt feil. En ting som gjør at jeg tviler på at det skjer med det første, er at de som parkerer bilene, gjerne parkerer så tett til neste bil, at en autonom bil ikke vlle gått like tett inntil. For å maksimere antall biler de får ombord, så vil det være tilnærmet umulig å åpne dørene, så fort at de hopper ut vinduet på førersiden, og så kommer neste bil klin inntil der igjen! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden 1 minute ago, Windoge said: Vurderer Tesla andre merker i innbytte om man skal ha ny Tesla? Tror ikke de gjør det nå lengere. De tok vel imot eldre verdiløse biler før i tiden og kjørte de rett på skroten.. Om de tar imot får du nok en elendig pris.. Selg heller privat. Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Windoge skrev (1 minutt siden): Vurderer Tesla andre merker i innbytte om man skal ha ny Tesla? gir deg vel dårlig pris, og legger de rett ut på base der det auksjoneres bort til innkjøpere for andre firmaer! Selg heller bilen selv, vil jeg tro er langt bedre! Lenke til kommentar
trikola Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden (endret) 25 minutes ago, Snowleopard said: En ting som gjør at jeg tviler på at det skjer med det første, er at de som parkerer bilene, gjerne parkerer så tett til neste bil, at en autonom bil ikke vlle gått like tett inntil. For å maksimere antall biler de får ombord, så vil det være tilnærmet umulig å åpne dørene, så fort at de hopper ut vinduet på førersiden, og så kommer neste bil klin inntil der igjen! Går sef ut fra at dette er en 'transportlastemodus'-serviceprogram som fjernes igjen når bilene er losset igjen. Og med 'konvoi' mener jeg at det sitter en sjåfør kun i første bil og de andre biler bare følger tett innpå uten fører. Da må føreren bare ut av første bil. Endret 8 timer siden av trikola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå