AL123 Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden bzzlink skrev (4 minutter siden): Stemmer nok bra. Når man først finner noe som passer en godt både av produkt og leverandør, så skal det mye til for å bytte. Men 15-35KW ladehastighet halve året kan nok gjøre susen. Treig lading er litt som treigt internett. "If you really want to get to know a person, put them on shitty wifi" Njaa, de fleste nordmenn lader hjemme, så ville ikke veddet på det. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Her nevnes litt flere nye ting. Virker veldig lovende denne her. 1 Lenke til kommentar
AL123 Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Complexity skrev (9 minutter siden): Her nevnes litt flere nye ting. Virker veldig lovende denne her. Hvor har de funnet han fyren der? Enda sportsligere og stivere. Jeezz Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden 19 minutes ago, AL123 said: Hvor har de funnet han fyren der? Enda sportsligere og stivere. Jeezz Tilløp til stand-up også. 1 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden 29 minutes ago, AL123 said: Hvor har de funnet han fyren der? Enda sportsligere og stivere. Jeezz Autogefuhlambisjoner her "I full lengde, full stivhet og 4k, la oss gå" 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Leste akkurat om nye Model Y nå. Jeg synes designet er bra å jeg liker fronten og bakenden. Ellers er det lite nytt og vil man ha den fronten og den bakenden så må man punge ut med nesten 700.000 etter at vinterdekk og utstyrslisten er krysset av. DA mener jeg den fort får konkurranse. Setene har ikke engang fått lårstøtte å så vidt jeg vet er det heller ikke mulig å få til bilen. En fin oppgradering med tanke på utseende, men også et realt prishopp. Rundt 100.000 mer enn forgjengeren? 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Bjerknez skrev (8 minutter siden): Leste akkurat om nye Model Y nå. Jeg synes designet er bra å jeg liker fronten og bakenden. Ellers er det lite nytt og vil man ha den fronten og den bakenden så må man punge ut med nesten 700.000 etter at vinterdekk og utstyrslisten er krysset av. DA mener jeg den fort får konkurranse. Setene har ikke engang fått lårstøtte å så vidt jeg vet er det heller ikke mulig å få til bilen. En fin oppgradering med tanke på utseende, men også et realt prishopp. Rundt 100.000 mer enn forgjengeren? Dette er en spesialversjon.... Det er en del inkludert utstyr men er garantert priset opp pga spesial greiene. For de som ønsker slik. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) 13 minutes ago, Bjerknez said: Leste akkurat om nye Model Y nå. Jeg synes designet er bra å jeg liker fronten og bakenden. Ellers er det lite nytt og vil man ha den fronten og den bakenden så må man punge ut med nesten 700.000 etter at vinterdekk og utstyrslisten er krysset av. DA mener jeg den fort får konkurranse. Setene har ikke engang fått lårstøtte å så vidt jeg vet er det heller ikke mulig å få til bilen. En fin oppgradering med tanke på utseende, men også et realt prishopp. Rundt 100.000 mer enn forgjengeren? Det er for Founders utgaven. Gi den noen måneder så har den samme pris som den gamle. Liten badge med mobilladern og opplyste dørterskler som viser at man var først ute noe som sikkert betyr mye for noen.. Har vel vært samme med de andre modellene. Er jo også dyr lakk og kun 20" felger samt acceleration boost inkludert. Endret 3 timer siden av Complexity Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Ja, det er jo spesialversjonen som er interresant hvis jeg skulle hatt en slik. + vinterhjul. 4wd og perfomance. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) 3 minutes ago, Bjerknez said: Ja, det er jo spesialversjonen som er interresant hvis jeg skulle hatt en slik. + vinterhjul. 4wd og perfomance. Performance tar det vel noen måneder før de annonserer. Får kansje ikke den i noe spesialversion. 4.3 sekunder till 100km\t på Long Range utgaven da så ikke så skrekkelig treg, men performance blir nok kvikkere. Endret 3 timer siden av Complexity Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Masse OT er blitt fjernet, flere Elon Musk avsporinger så risikerer man en advarsel, føler at det er blitt sagt nok ganger nå. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Tilbakemeldinger tas på PM. 1 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) 1 hour ago, AL123 said: Hvor har de funnet han fyren der? Enda sportsligere og stivere. Jeezz Ifølge Carwow skal bilen være stivere ja. Tror det ligger i at karosseriet er stivere enn forgjengeren og ikke fjæringen som forhåpentligvis er mykere. Endret 3 timer siden av Complexity Lenke til kommentar
AL123 Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Complexity skrev (Akkurat nå): Ifølge Carwow skal bilen være stivere ja. Tror det ligger i at karosseriet er stivere enn forgjengeren og ikke fjæringen som fårhåpentligvis er mykere. Det er jo noe helt annet. Han fyren her sier at både karosseriet og chassis har blitt stoivere. Det må jo være feil Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 5 minutes ago, AL123 said: Det er jo noe helt annet. Han fyren her sier at både karosseriet og chassis har blitt stoivere. Det må jo være feil Godt mulig. Sikkert mye info å få på en gang og viktig å få ut video fortest mulig. Elbilforeningen bruker å prate litt tull når de tester biler men bruker å se på videoene deres siden de ikke har reklame i videoene sine på youtube 😅 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Holy shit, nesten 130 tusen opp for nye modellen. Det hadde jeg ikke ventet. 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 1 minute ago, Complexity said: bruker å se på videoene deres siden de ikke har reklame i videoene sine på youtube 😅 Det er faktisk et godt poeng. Noen videoer er bare umulige å se ferdig. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 2 minutes ago, kremt said: Holy shit, nesten 130 tusen opp for nye modellen. Det hadde jeg ikke ventet. Som nevnt er det for Founders Edition. Dyr farge, acceleration boost, 20" felger og lite merke som viser at man var først. Som Model Y når den kom og alle de andre bilene til Tesla er de første utgavene litt spesiell. Og de mener vel denne nye Y er så endret at den og fortjener en founders version først. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Dyr farge med solid black? Tidligere var dette gratis på flere modeller. Er vel forøvrig en av de dårligste lakktypene på disse bilene, ripes av ingenting, veldig tynn. Dette virker som ren cash-grab fra de mest ihuga fansene. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) 5 minutes ago, kremt said: Dyr farge med solid black? Tidligere var dette gratis på flere modeller. Er vel forøvrig en av de dårligste lakktypene på disse bilene, ripes av ingenting, veldig tynn. Dette virker som ren cash-grab fra de mest ihuga fansene. Tenkte på quicksilver. Solid black var en elendig farge før iallefall og gratis i starten ja. Spesielt siden grunningen er hvit så ble det meget synlig hvor lakken var litt tynn når den var sort. Antar derfor hvit ble gratis. 12K for solid black og 24k for quicksilver på den gamle Y Endret 3 timer siden av Complexity Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 61k £ i UK, begynner å bli temmelig dyrt må jeg si Spoiler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå