Complexity Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden (endret) 41 minutes ago, Peanut said: Det jeg er litt redd for er om noe skjer med lader eller bil, om den står tilkoblet mens vi er borte. Kan det skje noe? 😨 Det som kan skje er at bilen vil lade litt om den trenger det... For det meste vil bilen bare sove og ikke bruke strøm, men det er fint at den har det tilkoblet ved behov. Er du tilkoblet strøm kan du også ha på sentry mode hele tiden om ønskelig uten at batteriet vil tappes. Endret 16 timer siden av Complexity Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Det jeg lurer på er om det er Stamkunde eller Jørund Refseth som er tilbake... 🤔 4 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Peanut skrev (1 time siden): Det jeg er litt redd for er om noe skjer med lader eller bil, om den står tilkoblet mens vi er borte. Kan det skje noe? 😨 Lynnedslag, eller en tulling som klipper kabelen til bilen din. I utgangspunktet veldig usannsynlig men det avhenger jo litt av hvor du bor. Det finnes jo områder som er overespresentert for begge deler. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Hanhijnn skrev (4 minutter siden): Det jeg lurer på er om det er Stamkunde eller Jørund Refseth som er tilbake... 🤔 Det får vi nok svar på så fort "dette er en bil vi alle har lyst til å bli sett i" kommer. 😅 2 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden (endret) 1 hour ago, Hanhijnn said: Det jeg lurer på er om det er Stamkunde eller Jørund Refseth som er tilbake... 🤔 Hvem? Jeg vet ikke hvem de er. Har aldri vært her inne før. (Festlig. Stiller masse spørsmål og folk tror jeg er en eller annen tulling fra tidligere 😞) Endret 15 timer siden av Peanut 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden Bare det svaret der..... Vel. 1 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden (endret) Beklager at jeg har stilt mange spørsmål om det samme da, jeg vil bare være helt sikker på å gjøre rett. 😞 Endret 11 timer siden av Peanut 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14 timer siden Del Skrevet 14 timer siden (endret) 🤣 Bare å slappe litt av. Du ødelegger ingenting ved å bare bruke bilen normalt. Endret 7 timer siden av Jotun Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Det er tydelige spor på at noen sviktet i oppdragelsen hos enkelte her inne.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå