Peanut Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Perfekt! Takk igjen @Salvesen. 😊 1 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) 22 hours ago, Iterion said: Ja, er litt synd at fargene koster såpass, men på en annen side får man da kanskje en Y som skiller seg bitte bittelitt ut i mengden. Hvit Y ser man jo overalt nå så det er helt uaktuelt for min del. Går aldri for hvit lakk uansett. On 1/10/2025 at 8:29 PM, Zeph said: Betre støydemping og komfort er to av tingene er eg har sakna mest på min MY, så det er positivt, men det vil vise seg kor stor forskjellen er. At blinklysspaken er tilbake er tipp-topp. Den blå og raude kan fort bli fine fargar. Synd at nokre av fargane er så dyre (25k). Då blir det eit hav av kvite som i dag. Blir nok for kostbart å bytte ut min når prisane ikkje går opp, men til og med kan gå ned. Dårleg butikk å eige ein sånn bil i 2-3 år. Ser ut som de tar seg betalt forskjellig for fargene. I NZ så er alle farger inkludert i prisen. Så hva prisene blir her i Norge får vi vel vente å se. Ser ut til at den bare selges med 20 tommer felger også som er inkludert. $85 354 NZ = 544 703 NOK Endret 5 timer siden av bzzlink felger og pris i NOK 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå