Gå til innhold

Tesla - kaféen

bshagen

Anbefalte innlegg

Zeph skrev (15 timer siden):

Betre støydemping og komfort er to av tingene er eg har sakna mest på min MY, så det er positivt, men det vil vise seg kor stor forskjellen er. At blinklysspaken er tilbake er tipp-topp. Den blå og raude kan fort bli fine fargar. Synd at nokre av fargane er så dyre (25k). Då blir det eit hav av kvite som i dag.

Blir nok for kostbart å bytte ut min når prisane ikkje går opp, men til og med kan gå ned. Dårleg butikk å eige ein sånn bil i 2-3 år.

Det er definitivt to ting som blir vesentlig bedre, akkurat som på Highland. Ja enda godt da har fått tilbake blinklys spaken, er liksom noe som mangler i bilen uten de. Blir for minimalistisk uten. Kunne gjerne fått på sånne håndtak man kan holde i også spør du meg. 

Ja, er litt synd at fargene koster såpass, men på en annen side får man da kanskje en Y som skiller seg bitte bittelitt ut i mengden. Hvit Y ser man jo overalt nå så det er helt uaktuelt for min del. Går aldri for hvit lakk uansett.  

Ja, spent på hvor mye prisene på brukt Y kommer til å gå ned med lanseringen av Yuniper. Får jo brukt Model 3 nå til godt under 200k nå..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg kjøpte min for 508k i september 23. Tilsvarande ferdigbygd no kostar 505k. Blir ikkje betre når den nye modellen er her.

Nei, får nok behalde bilane ei stund no. Det blir for dyrt å skifte fordi det kjem noko nytt og betre.

Lenke til kommentar
Snowleopard skrev (3 timer siden):

I annen info sier de at den endelig kommer med automatisk/elektrisk utfellbart hengerfeste. Hvordan mener du et bilde av luka bekrefter manuelt hengerfeste da?

Plastcoveret man tar av for å sette på hengerfestet ser identisk ut med dagens løsning.

Lenke til kommentar
Peanut skrev (23 minutter siden):

Kan jeg stille spørsmål?

Bruker dere defrost på Teslaen om det er kaldt, eller bare varmer dere opp bilen, og hva gjør dere om håndtaket er litt vanskelig å få opp? 😬

Bruker defrost om bilen er iset ned/snødd ned. Ellers bare varme. 

Det er knapp for å åpne døren i bilen, personlig bruker jeg 3 parts utstyr og bilen åpner døren når jeg nærmer meg.

Men om du presser litt på venstre siden av håndtaket pleier det å løsne, om det ikke er helt dekket av is såklart. 

Lenke til kommentar
Peanut skrev (30 minutter siden):

Kan jeg stille spørsmål?

Bruker dere defrost på Teslaen om det er kaldt, eller bare varmer dere opp bilen, og hva gjør dere om håndtaket er litt vanskelig å få opp? 😬

Kjører gjerne defrost når det er skikkelig kaldt og bilen har stått ute noen timer. Til vanlig bruker jeg bare oppvarming. Varmer den opp litt ekstra godt om vinteren da så batteriet blir godt og varmt og for at det ikke skal bli noe problem med fastfryste dører/vinduer. 

Zeph skrev (1 time siden):

Eg kjøpte min for 508k i september 23. Tilsvarande ferdigbygd no kostar 505k. Blir ikkje betre når den nye modellen er her.

Nei, får nok behalde bilane ei stund no. Det blir for dyrt å skifte fordi det kjem noko nytt og betre.

Stemmer.  Blir nok enda verre når den nye kommer ja. Så er det nok mer bruktbiler der ute nå enn etterspørselen så ja.. Jeg beholder min Model 3 minst til november, får den gjennom EU, så skal jeg vurdere hva jeg gjør. Tipper min er verdt maks 250k nå, kjøpte den før 400’. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...