Snowleopard Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Snowleopard skrev (11 timer siden): Fra linken din, kommer langt bedre bilder, dette ser bra ut og mer i tråd med hva jeg forventet. Man ser også klarere hvor hovedlysene ligger, under "led-baren" og dagskjørelysene: Da er nye TMYJ avslørt/lansert, jmf. Elctrec! https://electrek.co/2025/01/09/this-is-the-refreshed-model-y-just-unveiled-in-china/ Synes jammen den var temmelig lik bildet over: Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden https://.tesla.cn Oversett til Norsk. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) Lansert i Australia også. Litt lettere å lese den Tesla siden. Spake bak rattet og. De måtte gi seg på det tydeligvis 😅 Endret 5 timer siden av Complexity 2 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Snowleopard skrev (27 minutter siden): Fantastisk bil! Min neste bil, helt klart. I Glacier blue. Men får vel vente et års tid, siden vi nettopp har bestilt en ny elbil (for å erstatte vår gamle Leaf). 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Jeg synes Tesla har gjort en god jobb på det visuelle utvendig. Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden (endret) Complexity skrev (1 time siden): Lansert i Australia også. Litt lettere å lese den Tesla siden. Spake bak rattet og. De måtte gi seg på det tydeligvis 😅 Enda godt det. Snowleopard skrev (2 timer siden): Da er nye TMYJ avslørt/lansert, jmf. Elctrec! https://electrek.co/2025/01/09/this-is-the-refreshed-model-y-just-unveiled-in-china/ Synes jammen den var temmelig lik bildet over: Så det er offisielt nå, faktisk. Vet ikke helt hva jeg synes om de frontlyktene, det er noe helt annet enn Highland i hvert fall, og første Tesla med lykter som strekker seg hele veien isåfall. Spennende er det så klart. Spent på om de har endret baklyktene fullstendig også da, eller om de har gått for samme løsning som på Highland. Men den fangeren da folkens? Den ser jo utrolig tykk ut den rød stripa, gjør den ikke? Sånn ift Porsche og Audi sin f.eks. Endret 3 timer siden av Iterion Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Hansien skrev (11 minutter siden): Jeg synes Tesla har gjort en god jobb på det visuelle utvendig. Enig! Men de innvendige forbedringene er de viktigste, spør du meg. Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Iterion skrev (3 minutter siden): Spent på om de har endret baklyktene fullstendig også da, eller om de har gått for samme løsning som på Highland. 1 Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Hanhijnn skrev (Akkurat nå): Så det nå 😄 For å være ærlig så synes jeg ikke fangeren ser spesielt bra ut sånn rett ut ifra førsteinntrykket. Men for se hvordan den ser ut på video også før jeg sier noe mer. Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Iterion skrev (14 minutter siden): Enda godt det. Vet ikke helt hva jeg synes Så det er offisielt nå, faktisk. Vet ikke helt hva jeg synes om de frontlyktene, det er noe helt annet enn Highland i hvert fall, og første Tesla med lykter som strekker seg hele veien isåfall. Spennende er det så klart. Spent på om de har endret baklyktene fullstendig også da, eller om de har gått for samme løsning som på Highland. Men den fangeren da folkens? Den ser jo utrolig tykk ut den rød stripa, gjør den ikke? Sånn ift Porsche og Audi sin f.eks. Selve led-stripa er nok tynn, for i motsetning til hos mange andre, så er det ikke selve ledstripa du ser, men lyset som treffer på en aluminiumsfarget (antar jeg) list. Altså at den lyser "tilbake, og ned" fremfor direkte mot deg som ser dette. Tror det blir en litt annerledes opplevelse i virkeligheten, og spesielt i mørket om kvelden. 2 Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Snowleopard skrev (13 minutter siden): Selve led-stripa er nok tynn, for i motsetning til hos mange andre, så er det ikke selve ledstripa du ser, men lyset som treffer på en aluminiumsfarget (antar jeg) list. Altså at den lyser "tilbake, og ned" fremfor direkte mot deg som ser dette. Tror det blir en litt annerledes opplevelse i virkeligheten, og spesielt i mørket om kvelden. Håper det, for jeg liker egentlig en tynn rødstripe på bakfangeren. Innvendig så er det vel mer eller mindre likt som i Highland? Liker veldig godt at de har gått for egne løsninger utvendig på Y da! Og at de ikke kopierte over Highland liksom. Fronten har vel fått inspirasjon av Cybertruck? Mtp lyktene fremme altså. Det liker jeg veldig godt. Skal definitivt prøvekjøre den og sjekke den ut i butikk! Kan fort bli innbytte nå er jeg redd 😁 Blir fort denne eller nye Enyaq på meg. 1 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Synes designet ser greit ut. Tesla har jo historisk vært ganske flinke til å følge Wayne Gretzky metoden: Skate to where the puck is going to be. Model 3 karosseriet ble jo lansert i 2017. Har holdt seg bra synes jeg. Glad de ikke har firkanta ratt Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Åh herregud, den blåfargen er lekker! 😍 Kan ikke gå for grå igjen, måtte ha gått for den blåfargen altså. Hvor mye koster den ekstra @bzzlink? 1 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 6 minutes ago, Iterion said: Åh herregud, den blåfargen er lekker! 😍 Kan ikke gå for grå igjen, måtte ha gått for den blåfargen altså. Hvor mye koster den ekstra @bzzlink? Samme påslaget som Quicksilver 1 1 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Det står 551km WLTP nå på LR AWD Lurer på om det er estimert med 20» felgene, eller om det er med 19» For dagens har vel 533 med 20 tommere og 565km med 19 Så da går kanskje WLTP opp med noen km, ikke at det er har noen stor betydning da Her er på den gamle i Norge Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Jeg er solgt, igjen! Blir performance sent i 25 evt tidlig 26! 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden bzzlink skrev (42 minutter siden): Samme påslaget som Quicksilver Ikke flere farger å velge i mellom ? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Hanhijnn skrev (1 time siden): Enig! Men de innvendige forbedringene er de viktigste, spør du meg. Så lenge de har klistret en padde på dashbordet så liker jeg det ikke. 1 Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden (endret) bzzlink skrev (40 minutter siden): Det står 551km WLTP nå på LR AWD Lurer på om det er estimert med 20» felgene, eller om det er med 19» For dagens har vel 533 med 20 tommere og 565km med 19 Så da går kanskje WLTP opp med noen km, ikke at det er har noen stor betydning da Her er på den gamle i Norge Så ikke den voldsomme oppgraderingen i rekkevidde, altså. Kunne gjerne ha vært enda litt mer rekkevidde, men for all del, 551 km WLTP er jo ikke gærlig det. Spesielt mtp hvor energieffektive Teslaene er. Det blir nok heller på en splitter ny modell vi kanskje ser 650-750 km WLTP. Endret 3 timer siden av Iterion 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå